Leuk parcours???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maaykuhhh

Leuk parcours???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 17:23

Wie weet een leuk parcours om te springen? Of een parcours dat goed is voor je paard. Ook graag de meters erbij tussen de hindernissen, ik wil graag dat hij goed uit komt. Het is voor een paard he.

pippie123

Re: Leuk parcours???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 18:43

Je kan een parcour maken net zoals je het zelf wil, je moet alleen kijken naar de lijnen die je neerzet of die logisch zijn, en kijken of je de grond balk op de goede kant ligt (dus aan de kant waar je op aan rijd) en het aantal galop sprongen maakt niet uit, alleen in een dubbel. de afstanden weet ik ook niet precies ik weet alleen dat 3 galop sprongen 12,5 m is. En bouw het niet te hoog....

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 18:45

nou ehh verzin wat??

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:27

wat ook leuk is om alles op ongeveer de lijn vd grote volte in het midden te zetten dan kun je gebroken lijntjes rijden en van handveranderen maar ook schuine en rechte lijnen.
aan alle kanten variatie te over
de afstanden voor een paard is gemiddeld 3 tot 4 meter per galopsprong beetje afhankelijk.
wat dan natuurlijk ook weer een goed idee is verschillende galopsprongen rijden op dezelfde afstand.
maar jij rijdt toch bij de roskam vraag t anders eens aan jan vliet van zante

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 11:26

okeej bedankt
Ik ga het proberen!!!