S.O.S.: Creatieve 'penny' mensen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Cindy

S.O.S.: Creatieve 'penny' mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 11:32

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar creatieve mensen die mij willen helpen. Ik ben namelijk bezig met een soort show aan het bedenken. Er doen vooral kinderen aan mee. Er moet wel een soort van verhaal in zitten, ook leuk voor de kinderen met bijv. een elfje enz. Ook verkleed en op muziek.

Dus misschien zijn er nog een beetje creatieve mensen hier die een leuk idee hebben? ik probeer eerst een soort van verhaallijn te maken en daarna alle 'rollen' te maken, iedereen zit te paard die meedoet.

Als je een idee hebt kun je het hier bij zetten en dan kan ik met ideeen van jullie het toneelstuk/show iets maken.. ik zal dan ook in dit topic steeds vertellen hoe het gaat met oefenen en de foto's en de film van de uiteindelijke show laten zien!

Dus mensen als je een idee hebt barst maar los.

vamp

Re: S.O.S.: Creatieve 'penny' mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 13:25

idee: maak van de paarden eenhoorns verder heb ik nog ff geen inspiratie, ik denk nog wel met je mee!!

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 14:23

misschien kun je je een beetje laten inspireren door de paarden musical GOA?

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 21:22

Ik heb ondertussen een V.C.P. (very creative person, haha) gevonden die voor mij een complete show wil maken
Als we dan ergens niet uit komen of een idee nodig heeft dan zijn er altijd nog mensen welkom.
Ja ik zat ook aan een GOA achtig iets te denken.. Ik heb wel een soort ding dat ik er heel graag in wil..
We hadden ooit een soort Ridder&jonkvrouw show met de zwartjes (lydia+milo) We hadden een hele leuke proef, kleding muziek.. maar er is helaas nooit wat van gekomen. Nu wil ik het doen met 6 friezen. Zie het al helemaal voor me, in dameszit met van die spaanse rode middeleeuwse jurken en rode rozen in de wapperende zwarte manen....

maar hoe het verhaal precies gaat weet ik nog niet. Nienke is er vandaag een beetje mee begonnen, voor mij is het nog een verassing.

Dat eenhoorn is ook wel grappig idee trouwens..

Ik laat hier wel weten hoe het geworden is..

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:15

succes ermee en houd ons op de hoogte

maartjevO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 23:11

veel succes met je 'penny stuk '

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 18:22

Jippie, ik heb iemand gevonden die de hele show in elkaar wil zetten... Nienke je bent geweldig!!

Het wordt een soort tijdreis.. een groepje ruiters dat steeds ergens komt

Middeleeuwse friezen, Romeinse Shetlanders..