Reageren op advertentie of niet??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vamp

Reageren op advertentie of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 11:30

ik heb al drie keer een verhaal getypt en gewist, maar nu dan toch maar een korte versie neerzetten.

Al een paar jaar wil ik graag nog een pony erbij, om mee te gaan mennen. de dagen dat ik er zelf niet mee rijd, wil ik er een verzorgster/verzorger voor zoeken, die er dan mee mag poetsen/knuffelen/rijden.

Nu heb ik op internet een gezien, waar ik echt helemaal weg van ben.Hij heeft de juiste hoogte, leeftijd ( zelfs kleur hahaha) alleen... ik wilde eigelijk liever een merrietje ( nadeel 1 ). Het klinkt raar, maar ik heb nu al een paar keer hem op site's zien staan waar ik voor iets heel anders ging kijken. ik blijf hem maar tegen komen!!
Nu heb ik een paar weken geleden met mijn moeder afgesproken dat ik eerst een baantje zou zoeken, en nog een paar melessen zou nemen ( ik heb nu een stuk of 20 keer gemend incl. 2 wedstrijden ) en dat we dan verder zouden praten. qua stalling heb ik iig in de zomermaanden een prachtig plekkie, namelijk naast mijn eigen paard.

tsja.. ik zit heel erg te twijfelen of ik nu op de advertentie zou reageren of niet. het is echt een supermooie pony, echt wat ik zou willen.
aan de andere kant zitten er dus wel wat nadelen aan. zouden jullie reageren op deze advertentie, en wat meer info enzo vragen, of nog even wachten, en dan hopen dat ie nog te koop staat.... wie weet als ik daar ga kijken, merk ik dat het toch geen pony voor mij is.

ik kom er niet uit, wie wil mij helpen??

edit: ik heb nu wel een baantje
Laatst bijgewerkt door vamp op 05-08-05 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskia9

Re: Reageren op advertentie of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 11:32

misschien kun je aan de mensen vragen of ze hem voor je vast willen houden??
Want tenslotte is het ook niet leuk om hem daarna weer weg te moeten doen als je te weinig geld hebt toch?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 11:33

als je het financieel kan redden en je hebt er de tijd en zin voor zou ik het gewoon doen

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 11:50

Is deze pony al aangespannen beleerd, dat lijkt mij wel makkelijk als beginnend menner. Daarnaast moet je ook rekening houden met de kosten van het materiaal zoals zadel (voor je verzorgster) tuig en een veilige wagen. Mennen is een dure sport.
Vaak is je eerste gevoel wel goed en is het vaak zonde als je elk volgend paard met deze vergelijkt en tot de conclusie komt van: had ik maar...

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 12:05

hij is nog niet beleerd voor de wagen. de stalhouder heeft meerdere paarden die aangespannen lopen, en die heeft er ook heel wat beleerd. die wil mij wel helpen. hij heeft ook een wagen staan die ik mag gebruiken, en ook een ponytuigje die hij niet gebruikt. ik heb al een ponyhoofdstel en shabrakjes, enkel een zadeltje en peesbeschermers heb ik nog nodig ( en dekentjes).

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 15:26

vrijblijfend kijken Misschien is het helemaal niet wat je verwacht.. Of wel.. Dan kan je altijd nog kiezen

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 17:35

kijken kost niets

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 17:38

Idd.. Ik zou gewoon vragen of je mag komen kijken.. Kijken is gratis en dan kan je altijd nog beslissen..

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 18:31

Indd, gewoon gaan kijken!