ik heb al drie keer een verhaal getypt en gewist, maar nu dan toch maar een korte versie neerzetten.
Al een paar jaar wil ik graag nog een pony erbij, om mee te gaan mennen. de dagen dat ik er zelf niet mee rijd, wil ik er een verzorgster/verzorger voor zoeken, die er dan mee mag poetsen/knuffelen/rijden.
Nu heb ik op internet een gezien, waar ik echt helemaal weg van ben.Hij heeft de juiste hoogte, leeftijd ( zelfs kleur hahaha) alleen... ik wilde eigelijk liever een merrietje ( nadeel 1 ). Het klinkt raar, maar ik heb nu al een paar keer hem op site's zien staan waar ik voor iets heel anders ging kijken. ik blijf hem maar tegen komen!!
Nu heb ik een paar weken geleden met mijn moeder afgesproken dat ik eerst een baantje zou zoeken, en nog een paar melessen zou nemen ( ik heb nu een stuk of 20 keer gemend incl. 2 wedstrijden ) en dat we dan verder zouden praten. qua stalling heb ik iig in de zomermaanden een prachtig plekkie, namelijk naast mijn eigen paard.
tsja.. ik zit heel erg te twijfelen of ik nu op de advertentie zou reageren of niet. het is echt een supermooie pony, echt wat ik zou willen.
aan de andere kant zitten er dus wel wat nadelen aan. zouden jullie reageren op deze advertentie, en wat meer info enzo vragen, of nog even wachten, en dan hopen dat ie nog te koop staat.... wie weet als ik daar ga kijken, merk ik dat het toch geen pony voor mij is.
ik kom er niet uit, wie wil mij helpen??
edit: ik heb nu wel een baantje
Laatst bijgewerkt door vamp op 05-08-05 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt