boskaart, ruiterbewijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

2Morrow

boskaart, ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 11:11

is mogelijk om 1 of meerdere personen mee te nemen het bos in die geen ruiterbewijs of boskaart hebben?

groetjes

Marita

Re: boskaart, ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 11:58

Als in het bos waar je wilt rijden, een ruiterbewijs verplicht is, dan moet iedere ruiter die zelf hebben. Je kunt geen "gasten" op jouw ruiterbewijs meenemen.

Als je het hebt over een toegangskaart, dan kan het alleen als je zelf een groepskaart hebt of als er op je toegangskaart staat dat je meerdere personen kunt meenemen op de kaart. Meestal niet, dan moet iedereen zelf een kaart kopen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:28

als je op het terrein van het GNR rijdt, kan je bij het GNR tegen betaling een dagkaart kopen waarop je een aantal (hoeveel weet ik niet meer) mensen voor 1 dag mee mag nemen

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 12:30

smurf schreef:
als je op het terrein van het GNR rijdt, kan je bij het GNR tegen betaling een dagkaart kopen waarop je een aantal (hoeveel weet ik niet meer) mensen voor 1 dag mee mag nemen

geld dit alleen voor de dagkaart of ook voor zo'n jaar kaart

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:31

alleen voor een dagkaart, op een jaarkaart mag je volgens mij geen gasten meenemen, maar anders bel jet het GNR toch gewoon ff?