Ervaring met Smit hoefschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Ervaring met Smit hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 11:09

Nadat Pallas de laatste tijd met brokkelende hoeven te maken heeft gehad, door hoefijzers, heb ik besloten deze week de hoefijzers te laten afnemen (eigenlijk nog maar een, want de andere was er zelf afgekomen). Omdat ik graag elke dag naar het bos wil (3 km asfalt weg heen en terug = 6 km), moet Pallas zijn hoeven wennen over asfalt te gaan. Nu wil ik hem graag natuurlijk laten bekappen en Smit hoefschoenen misschien aanschaffen. Vroegers heb ik wel eens Marquis schoenen geprobeerd, maar dat opblazen was een ramp en Pallas verloor zijn schoenen steeds, waren leuke zoekacties! Nu heb ik Van Smit hoefschoenen goede verhalen gehoord, maar wil graag ook van jullie Bokkkers positieve en negatieve ervaringen over Smit hoefschoenen horen. met name: had jullie paard last van schuurplekken gehad? Hebben jullie last gehad dat de schoenen vaak uit zijn gegaan, en op welke ondergronden rijden jullie met de schoenen.