waar kentaur hoofdstellen te koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

waar kentaur hoofdstellen te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 23:09

Ik heb van kentaur een gecombineerd hoofdstel gezien met een apparte overgang neus sperriem, ik zou graag willen weten waar op het intrernet deze te vinden zijn weet iemand een website?

QueJira

Re: waar kentaur hoofdstellen te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 23:53

FF off topic:

waarom nieuw tuig willen aanschaffen als je je paard verkoopt wegens omstandigheden

www.kentaur.cz

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 23:56

vergeet mijn vraag trouwens maar,zie nu je eerdere reactie op vragen van andere bokkers...

Ik krijg er een beetje een aparte bij smaak van van die hele verkoop van Breit en redenen,maar goed,wie ben ik eej

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 07:51

tja dat krijg je als je je paard niet wilt verkopen omdat je hem te lief vind maar je toch niet kan doen met je paard wat je eigenlijk wil doen, dan denk je eerst ik hou hem gewoon en ik zie wel maar als je dan op een groot concour geweest bent als groom en je weet dan echt zeker dat je wilt springen ipv dressuren dan moet je toch een keuze maken. Het is een beetje raar gegaan omdat ik niet wist wat ik wilde. In eerste instantie moest ie weg omdat ik geen werk meer had, maar ik heb weer werk, en nu weet ik ook wat ik wil dus vandaar. Maar breitje blijf nog lekker zolang ik geen geschikt tehuis heb gevonden, hij gaat niet zomaar weg, mijn vader betaald de andere voorlopig mocht dat door gaan

edit: zie op de website geen hoofdstellen staan helaas.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 10:10

Waarom zou je (als) je paard te koop staat geen hoofdstel mogen kopen? 2 dagen voor dat ik mijn fjordje opgehaald werd omdat hij verkocht was heb ik hem nog laten bekappen. Gewoon omdat ik het nodig vond.

Ik ben zelf ook helemaal weg van Kentaur. Ik heb er een zadel van en er is er een besteld. Nu ben ik ook erg benieuwd naar de hoofdstellen. Ik ben ze alleen nog niet tegen gekomen.

Ik volg dit topic nog even. Hoop dat iemand een site weet,

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 10:37

felicity schreef:
Waarom zou je (als) je paard te koop staat geen hoofdstel mogen kopen? 2 dagen voor dat ik mijn fjordje opgehaald werd omdat hij verkocht was heb ik hem nog laten bekappen. Gewoon omdat ik het nodig vond.

Dat is toch wat anders...

En ik zeg niet dat ze het niet mag,ik vond het alleen een beetje vreemd omdat ik nog in de veronderstelling was dat het paard weg moest omdat je hem niet meer kon onderhouden; en ja dan vind ik het vreemd om wel een duur ken taur hoofdstel aan te gaan schaffen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 10:41

ooooooooo op die fiets. Dat heb ik het verkeerd begrepen sorry. Ik dacht dat je het anders bedoelde (op een rottige manier).

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 10:59

ik heb gewoon weer werk