weidegang noord-holland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rijlaarsdam

weidegang noord-holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 15:25

hi iedereen!

ik zoek voor me jaarling merrie (ijslander)
een plekkie dat niet te duur is en het liefst in de buurt van alkmaar en 20 km er omheen.

wie weet wat?? of heeft er een idee waar ik terecht zou kunnen?

als het meer dan 60,- kost hoeft het niet wat dat betaal ik nu ook.

groetjes mac, kviek en pret

joslyn20

Re: weidegang noord-holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 16:34

hoi misschien weet ik wel wat voor je maar het is geen luxe maar ik sta in schoorl met heel veel andere meiden.
Het is een heeeeeeeeeel groot weiland met schuilstal het kost je 45 euro in de maand en het voer zit er bij {kauw gras}
er is altijd toezicht en het ligt ook lekker beschut en zitten meerdere schuren bij met stallen maar die zijn allemaal bezet.
Je kan je paardje afspuiten warm en koud water wc is aanwezig,kauw is onbeperkt en dat geeft de baas ook.Verder ligt heeel dicht bij de pony club de duinridders die 2 heel grote rijbakken heeft die altijd droog zijn 1 met verlichting! koste 45 euro per jaar en als je 1x in de week les wil doe ik ook koste per jaar 135 euro en dan mag je ook onbeperkt gebruik maken van de bakken en spring matriaal is aanwezig! bos duin polders enzo alles is vlakbij hele rustige omgeving echt ideaal:misschien iets voor jou telf:072-5091551 kees leeuwenkamp zeg maar nummer van joslyn gehad altijd wel plek!.

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 16:39

okee, klinkt leuk idd. ja hoef echt alleen maar land te hebben aan een bak of spuitplaats heb ik toch niet met me jaarling. schoorl ligt dan wel net niet in me buurt, maar ga het zeker opnemen en miss kom ik wel ff kijken heel erg bedank alvast
gr. mac

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 22:18

HEEEEEEEEEEEEEEJ Mac weer ns op Bokt!!

Ja ik weet zo ff niet een plekkie voor Pretta, maar ik zal deze laatste week in t noorden mijn oren en ogen nog weer ff voor je open houden!
Heb je al een beetje zin in t werk bij de Eenhoorn???
Groetjes, Sannie!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 06:38

als je geen stal erbij wilt (ook geen schuilstal!) kan ze misschien nog wel bij mij op stal staan.. er zijn alleen geen stallen meer vrij, dus alleen weiland en paddock!! heb eigelijk geen idee of ze nog paarden erbij willen maar als je interesse hebt, zal ik je hun emailadres of telefoonnummer geven.

het is in heerhugowaard, tegen alkmaar aan.

sierramissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 07:17

hoi wij verhuren land met schuilstal in sint pancras €50,00 per maand.
0626990176

baukje schot

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 09:26

ja thanks iedereen. zoek eigelijk wel iets waar 1 of meer jonge paarden staan, een jaarling alleen in een paddock of wei lijkt me dan ook niets.
en hoef er echt geen stal bij, (schuilstal is welkom) ga in sep in hoorn werken zou ook nog eens lekker zijn als het op de weg terug is ofzo. heb natuurlijk ook nog me merrie in egmond staan en heb geen zin om heel noord-holland af te rijden om 2 paarden te bezoek. ( ja, ja ik weet het ik heb nog al wat wensen hihi )

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 09:31

je pony zou niet alleen komen te staan bij ons hoor! ze staan samen op het land met 2 grote volwassenen paarden (shire en clydesdale) en dan mijn shetje van 6 en 2 shets van hun van 1 jaar oud... dus genoeg speelmaatjes verder de hele dag toezicht aangezien het bij een woonhuis is...

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 09:35

mmh, klinkt wel goedn dan eigelijk, wat kost het? en mag ik het adres? kan ik kijken of het een beetje in de buurt ligt. gr

sierramissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 09:37

bij ons ook niej er komt vandaag een fries en daar ken ze bij staan.
en de landenn ernaast staan ok veel paarden

bren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 10:38

bij anneke hier van bokt heeft ook weidegang,
staan in een groep.ze zit aan de westdijk bij alkmaar.
en je betaal geloof ik 50 euro.