Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 
Hetja schreef:Ja, daar gaan we staan, The Green Ranch...
Euhm, nog meer vragen, eventjes denken, heb je een ruiterbewijs nodig of zogenaamd 'kenteken' oid om het bos in te mogen? Zijn er veel verschillende routes? Pfffffffff, dat was het wel zo'n beetje!
*schrijft nu op memo, Atex daasspray halen*
Prettige vakantie!

RanouK schreef:Ga op verkenning met je paard zou ik zeggen
Hetja schreef:Iig thanx voor het aanbod!
Indentiteitskaart gaat sowieso mee, al ben ik bang dat ik 'm snel kwijt raak..
Tis de bedoeling dat we daar twee weken blijven, mocht het niet bevallen gaan we eerder weg, dus mocht je een grote bonte (Companion) en een grote donkerbruine (okee, nu gebleekt door de zon) met stekelmanen tegen komen of zien staan, dat zijn "wij" dan....

Tammie schreef:Ik heb mijn pony op de Hoogenweg staan. Dat is vlak bij Venebrugge. Als ik naar buiten ga ga ik meestal ook naar Duitsland. De meeste paden mag je idd niet rijden, maar zolang er geen bordje hangt verboden voor ruiters, ga ik er gewoon in. Het is geen groot bos, maar je kan er heerlijk scheuren met je paard. Veel lange brede zandpaden.
Ruiterbewijs heb je hier niet nodig en een identiteitsbewijs neem ik nooit mee, zou niet weten waar ik die laten moet op mijn pony.
In Radewijk ligt een vennetje waar je met je paard in mag. Het is niet diep, maar wel erg leuk.
Als je een keertje een rondleiding wilt, dan moet je het maar zeggen. Ik heb volgende week ook nog vakantie.
Maar als er geen mensen zijn kan je er gerust in. (enne, de paden waar je niet in mag ga ik ook gewoon in, kleine kans dat je iemand tegenkomt en ik ben toch sneller op mijn paard
)
. Ik doe het al 2 jaar en heb er nog nooit iemand over gehoord.
Ach er rijden er wel meer langs hoor, ik scheur er ook altijd over
.