hoefschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

namara

hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 14:15

wie heeft er ervaring met hoefschoenen en welk merk is het beste

Antheman

Re: hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:00

namara schreef:
wie heeft er ervaring met hoefschoenen en welk merk is het beste

ik heb ervaring met Dallmers

www.Dallmer.de

en ieder zal een andere mening hebben ,dus voor ieder is weer een ander het beste.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:02

heb ze van marquis gehad, ellende, nu van smit rijsen op maat laten maken, me paardje loopt de sterren van de hemel.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:05

heej

bedoel je geen springschoenen want die heb ik wel

groetjes

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:20

nujaro schreef:
heej

bedoel je geen springschoenen want die heb ik wel

groetjes

nee ze bedoeld geen springschoenen nee....maar hoefschoenen -> vervangers van ijzers dus....

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:20

Hoi,

Mijn paard loopt al een jaar of 4 op schoenen van Smit, uit Rijssen. Helemaal op maat gemaakt, ideale schoenen. Kijk eens op www.smit-rijssen.nl.

Er zijn veel verschillende merken, hier op bokt worden alle merken volgens mij wel gebruikt. Het is een beetje persoonlijk welk merk het beste is denk ik. Het belangrijkste is dat het paard er goed op kan lopen, dat de schoen goed past en geen letsel oplevert. Ik denk niet dat je een merk kan aanwijzen dat het beste is, kwestie van uitproberen en ervaringen van anderen vragen.
Over de schoenen van Smit ben ik zeer tevreden, omdat ze per hoef op maat (vorm) worden gemaakt. Ze gaan ook lang mee, en ik heb er nooit problemen mee ondervonden.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:04

Divine schreef:
Hoi,

Mijn paard loopt al een jaar of 4 op schoenen van Smit, uit Rijssen. Helemaal op maat gemaakt, ideale schoenen. Kijk eens op www.smit-rijssen.nl.

Er zijn veel verschillende merken, hier op bokt worden alle merken volgens mij wel gebruikt. Het is een beetje persoonlijk welk merk het beste is denk ik. Het belangrijkste is dat het paard er goed op kan lopen, dat de schoen goed past en geen letsel oplevert. Ik denk niet dat je een merk kan aanwijzen dat het beste is, kwestie van uitproberen en ervaringen van anderen vragen.
Over de schoenen van Smit ben ik zeer tevreden, omdat ze per hoef op maat (vorm) worden gemaakt. Ze gaan ook lang mee, en ik heb er nooit problemen mee ondervonden.

je link werkt niet staat . teveel in dit is wel de goeie
http://www.smit-rijssen.nl/

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:43

kamaron schreef:
Divine schreef:

je link werkt niet staat . teveel in dit is wel de goeie
http://www.smit-rijssen.nl/

Oke, dommmmm. Gewoonte he, aan het einde van een zin een "." zetten . Maar die hoort inderdaad niet bij de URL.