Binnenkort ga ik dus beginnen met wedstrijd met mijn paardje.
Dus dat wordt een trailer aanschaffen. Ik heb 3 keuze's maar ik weet nog helemaal wat ik moet kiezen. Het kan gerust nog een jaar duren totdat we een trailer kopen maar toch: ik weet het niet..
Het gaat dus om een paard van 1.63 M die normaal gesproken rustig reist...
[1] Ik kan dus de trailer van mijn vriendin overkopen. Het is een 2e handse van 4 jaar oud. De trailer is in uitstekende staat en ik heb hem al zien rijden met en zonder paard. Het is met een zadelkamer. Het is een 1,5 paards trailer. Het mer k is een atec.
[2] Ik kan dus ook een nieuwe 1,5 paards trailer aanschaffen. Het merk enz moeten we dan nog uitzoeken, maar het voordeel is dat de trailer nieuw is en er bijna geen kans op gebrekken is.
[3] Ik kan dus ook een 2 paards trailer kopen. Ook een nieuwe. Het voordeel is dat ALS ik eens 2 paarden zouden moeten vervoeren deze te gelijk kunnen worden vervoerd. Want ik zit te denken om in de toekomst misschien mijn vriendin mee te nemen als haar paard niet te moeilijk is. Dus als ik voor een 1,5 paardstrailer zou kiezen zou ik later nog een 2 paards trailer moeten kopen.
Ik weet het niet.
Alle 3 de idëen zijn in mijn ogen goed..
Maar ik wil jullie mening! Als jullie je mening geven, zouden jullie dan ook willen vertellen waarom?