Tuigen van zadelmarkt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Drottning

Tuigen van zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 20:55

Ik heb diverse topics over de zadels ervan gezien, maar hoe is het gesteld met de mentuigen van zadelmarkt?
Heeft iemand daar ervaring mee?

Anoniem

Re: Tuigen van zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:07

Een kennisje van mij heeft een tuig van zadelmarkt, en die is er wel over te spreken (prijs-kwaliteitverhouding). Het is nu geen topkwaliteittuig, maar voor het geld en het aantal keer dat er mee gereden wordt gaat het best. Ik heb het wel over een leer tuig, die plastic dingen zou ik niet eens mee durven rijden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 08:07

Ik zou het risico niet durven nemen. Lijkt me niet grappig als het tuig afscheurt tijdens het mennen...

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 08:17

ik heb ook zo'n tuigje. vind het prima mooie kwaliteit past goed. Alleen moet je er wel een paar gaten soms bij in maken

Drottning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 19:50

De meningen zijn dus verdeeld, het gaat mij in eerste instantie om een tuigje om mijn paardje mee te beleren, beetje sleepwerk enzo, ik weet namelijk niet of ze het wel leuk gaat vinden. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:23

het tuig is echt goed..!! mijn vriendin heeft het ook en het zit prima en past ook gOed dus uh als het aan mij ligt ''halen..!!''

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 21:08

ik durfde de gok niet te nemen en heb een duurder marathon tuig gekocht bij de stadtwijck hoeve in zeeland. Dit tuig is van goed leer en nog eens extra versterkt met nylon op de punten die het meest te verduren hebben. Omdat we een groot zwaar paard hebben en ook met de kar het strand op wilde wilde ik zker weten dat ik een goed en sterk tuig heb gekocht. Dat zekere geveol had ik niet bij de tuigen van de zadelmarkt

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:39

Wij hadden ook een tuigje van zadelmarkt..Ook om is te kijken of het echt wat voor ons was..Het ging 2 keer goed en toen ging onze kar opeens zo "schudden" We zijn daarna pas begonnen met rijles en we kwamen erachter dat er geen buitensingel aan het tuig zat!!! Ook vond ik de broek niet echt super. Maar goed misschien hebben wij net het verkeerde tuig gehad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 00:51

het tuig komt bij br vandaan enkeld zonder merk er op..ik ben zeer te spreken over het tuig..erg goede kwalitijd voor het geld..je betaald hier teminste niet voor het merk.
ik heb het voor sleep werk gebruikt en voor de kar mijn pony is een paar keer gek gaan doen voor de kar en het tuig hout het uistekent.