Mooie ruiterroutes omgeving Ermelo???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZwarteKa

Mooie ruiterroutes omgeving Ermelo???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 17:34

Binnenkort gaan een vriendin en ik met 2 paardjes lekker en lang weekend naar Ermelo. 1 Paardje is nog niet zo lang onder het zadel, maar wel redelijk verkeersmak. De ander is een macho van 12: een geoefend endurance paard.
Nou zijn wij niet zo heel bekend daar in de buurt en ik vroeg me af of iemand tips heeft? Of een mooie ruiterroute kent of wellicht een leuk restaurant waar we onderweg ook met paarden welkom zijn?
Alle tips zijn welkom!

Kyona

Re: Mooie ruiterroutes omgeving Ermelo???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 17:57

Er staan daar dagtochten uitgezet (uit mijn hoofd, blauw, rood en geel) ritten van 3, 2 en 1 uur. Het handigste is om even langs de VVV te gaan, dan kan je zo'n ruiterkaartje kopen voor 1 euro en heb je alles erop staan. Je kan er overigens heerlijk rijden en er is idd een restaurant waar je met je paard terecht kan, maar weet niet meer uit mijn hoofd welke dat is....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 18:02

ZwarteKa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 20:00

Ohhh wat gaaf!!! Ik heb er nu al zo'n zin in!
Bedankt voor de tips, meer zijn nog steeds welkom hoor!!! (We gaan pas in september; hoop dat het weer ook een beetje meewerkt!)