Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

althans, probeer je in te leven.

en denoods een rake klap geven.. weten ze meteen dat jij de baas bent...
en anders misschien een mini shetje kopen.. die kosten niet veel en dan kan ze samen met die shet het land op en gaat ze dus niet door het lint...
want sit is ook geen doen voor jou..:S
en die later terug zetten...

Cow_horse schreef:amondi, wat jij beschrijft zoiets heb ik ooit wel eens gedaan, namelijk op de volgende manier: Longeerlijn aan 1 kant aan een hek bij een boom geknoopt, het andere uiteinde had een vriendin vast, zo wilde ik naar mijn pony lopen zodat de rest uit de wei niet mee vlucht 'naar buiten'. Mijn pony stond rustig voor het touw, toen ik dichterbij kwam raakte ze in paniek, doordat de andere paarden ook gingen rennen, ze is toen door het longeerlijn gegaan en gevallen, waarnaar ze het hek om die boom de grond uit had getrokken, deze kwam bovenop haar terecht en verder zat ze erg verstrikt in het touw en hek. Ze was direct erna geschrokken en redelijk rustig, maar ze had ook net zo goed een been kunnen breken. (Volgens mij is dit wel ongeveer hetzelfde idee, maar heel bang dat dit nog eens gebeurd)
.