Nu vroeg ze aan mij wat ze daar aan kan doen want hij trapt bijna de muur eruit...
het boefje...Hebben jullie hier wel eens problemen mee gehad en wat deden jullie eraan?
Ik wacht jullie reacties af..!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het boefje...PartTwo schreef:is er al iemand op stal dan om 6 uur? en kan je hem ander niet een pluk hooi geven alvast?
Urielle schreef:rubberen matten tegen de herrie en als hij het doet waar ik bij ben er eens goed tegen grommen
Needje schreef:Is ie na t voeren de rest van de dag gewoon rustig? Anders zou ik m gewoon zo vroeg t eten in z'n bak donderen. Wat maakt t uit. Als ie dan ook al hooi krijgt... Wel een super vervelende gewoonte. Zal verder echt niet weten wat je er aan kan doen.
Waratje schreef:Tja, uiteindelijk werkt het toch? Hij slaat tegen de wand tot er eten komt en het eten komt na verloop van tijd.
Dus voer er pas bij als hij niet slaat
aanpakken die handel
Ineke2 schreef:Sjuimpje op bokt had een constructie gemaakt met de waterslang![]()
Toen hij s'nachts begon is ze naar beneden geslopen en had de kraan aangezet, toen kreeg dat paard onverwachts een plens water over zijn knar heen.
Geloof niet dat ze daarna nog last gehad heeft van lawaai schoppen
", dus bij mijn paard werkt dat niet. Anita_D schreef:Ineke2 schreef:Sjuimpje op bokt had een constructie gemaakt met de waterslang![]()
Toen hij s'nachts begon is ze naar beneden geslopen en had de kraan aangezet, toen kreeg dat paard onverwachts een plens water over zijn knar heen.
Geloof niet dat ze daarna nog last gehad heeft van lawaai schoppen
Het paard die het bij mij op stal doet, staat toevallig naast de waterkraan+slang, maar hij geeft er niks om hoor, als hij een plons water over zijn hoofd krijgt.
Hij kijkt even verbaasd, en vervolgens zie ik een blik van "hey, ik heb haar aandacht", dus bij mijn paard werkt dat niet.
Chely schreef:als ie door de staldeur heengaat....geen staldeur![]()
maak een stevige metalen buis op bosthoogte oid, hang er voor de veiligheid nog een makkelijk los te maken kettinkje voor.
het voerprobleem is niet opgelost, wel het lawaai
succes ermee!