training trailer laden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karen19

training trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:09

hallo,
na veel geoefend te hebben wil mijn paard nog steeds niet fijn de trailer op, alleen met veel hulp en het plaatsen van de trailer lans een muur krijg ik hem erop. nu rij ik heel graag buiten en wil dan ook regelmatig met de trailer op stap, maar wanneer ik ergens op een parkeerplaats sta krijg ik hem dus niet op de trailer! nu ben ik opzoek naar iemand die het trailerladen traind aan huis, ik heb wel verschillende stallen gezien waar je je paard een aantal weken naartoe kan sturen, maar ik hou hem liever bij me! dus wie iemand voor me weet, laat het me weten.

mijn paard staat net buiten A`dam, bij buitenveldert, is ook wel fijn om te weten, i.v.m de afstand.

groetjes, karen

sabien

Re: training trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:21

kijk even op deze site www. paardenbegrijpen.nl er stond advertentie van hun in het blad bit. dit stond in de advertentie:
- aan huis
- paard vriendelijk
- geen stress/paniek
- binnen 1.5 uur paar keer op de trailer
- daarna makkelijk door u zelf te alden
- no cure no pay

en op vertoon van het bit jubileumnummer krijg je 10% kortig!!

hoop dat je er wat aan hebt

karen19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:57

bedankt voor de tip! heb ze gemaild!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:22

Ik kan je deze dame van Paardenbegrijpen echt aanbevelen.
Ze werkt echt heel rustig en met respect voor je paard.

Ik heb nl. les van haar en dat bevalt heel goed. Trailerladen heb ik ook al eens met haar geoefend omdat de pony van mijn kinderen daar wel eens lastig mee was. Dat gaat nu prima.

Veel succes.

SioneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 06:56

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 07:10

Ons paard is 16 jaar oud en was 5 jaar niet op de trailer geweest mede doordat ze daar grote problemen mee had. De laatste keer (toen ze bij ons werd gebracht) is ze eerst door een dierenarts verdoofd en toen zijn ze ongeveer 4 uur bezig geweest met 6 mensen.......dus je begrijpt dat ze behoorlijk hopeloos was. Kwam ze op de weg een auto met trailer tegen dan stoof ze zo een weiland, sloot of maisveld in.

Mijn dochter had het probleem op bokt gezet en Annemarie van der Toorn reageerde hierop. Vorige week is ze hier geweest en binnen twee uur had ze ons paardje op de trailer met de klep dicht, zonder enig geweld of dwang.

Deze week zijn we zelf verder gegaan met de manier waarop zij werkte (volgens Monty Roberts methode) en gisteren hebben we zelfs met een rustig paard een eind in de trailer gereden. Ja wij zijn heel erg tevreden over haar. We hebben zelfs al een trailer gekocht!

Bekijk de site: http://www.montyroberts.nl/ maar eens.

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:31

Mijn paard vindt de trailer ook helemaal niks. Maar gelukkig komt er iemand van het balingehof langs om ons te helpen.