dus jullie moeten mij even helpen (waarschijnlijk vinden jullie dat ik dit zelf moet beslissen maar het lukt me gewoon niet)
ik heb nu een hele lieve E pony maar daar word ik te groot voor en die word verkocht naar Engeland
, als opvolger had ik altijd Viskontie staan (een 3 jarige ruin) die ben ik gaan beleren en het rijden ging echt geweldig... Maar ik heb me er nooit goed bij gevoeld, Viskontie is een erg dominant paard dat je echt de hele tijd wil bijten enz... En ik vind hem dus ook helemaal niet lief want je moet hem steeds corriseren, Dat heb ik toen tegen mijn ouders gezegd en naar lang gezeur hebben ze besloten dat ik wel een ander paard mocht en dat Viskontie verkocht werd... Nu beng is dus op zoek naar een Arabo fries, en mijn zus gaat verder op Viskontie rijden tot hij verkocht word... alleen voel ik me daar heel schuldig over... en ook als mijn zus er op gaat rijden word ik gewoon jaloers... Volgens mij moeder kan ik het niet met Viskontie vinden omdat hij één van de redenen was waarom mijn E pony weg moest.... Nou zit ik dus te twijfelen wat ik moet doen... ik weet het echt niet meer
Waarschijnlijk vinden jullie mij een verwend nest enz (ben ik ook
) Maar wat zouden jullie doen? Ik ben namelijk bang dat ik er spijt van ga krijgen als Viskontie weg gaat, met rijden sluiten we elkaar perfect aan...en met rijden vind je geen fijner paard dan hij....help me
Misschien kun je nog even toelichten waarom je jaloers wordt op je zus als zij erop zit? Voor het paard an sich, omdat zij lekker aan het rijden is, omdat je zus overweg kan met een paard waar jij volgens eigen zeggen de klik niet mee maakt? Zou je ook jaloers zijn als jij op je nieuwe paard daar reed en je zus met Viskontie?