Libera schreef:Als je m leert springen zet je toch ook niet gelijk een hindernis van 1.50 neer?
*o/*
nee hihi dat zou wat zijn zeg! Ik was ook met afspuiten begonnen voorzichtig aan en dat ging redelijk goed, voorbenen dan achter vind hij lastig, volgens mij weet hij nog niet dat er een achterkant aan zit maar goed hij is pas 14 maanden. Maar ook hier weer mag je met de slang wel water in zijn mond laten lopen maar voeten is toch een beetje eng.
maar.. ik denk dat hij een internetverbinding heeft en stiekem een computer verstopt heeft op stal ergens... want... nu komt het
HIJ IS IN DE BLUBBER IN DE RIJBAK GAAN STAAN yes!!!
en hoe!! Hij heeft flink staan stampen met zijn voorbenen en we waren beiden veranderd in de blubbermonsters waarvan hij dacht dat ze onder zijn voeten zaten!! pffffffffff eindelijk. Vanmiddag op stal ik had weer de longeerlijn aan zijn halster vastgemaakt en weer de laarzen aan en ineens na 2 weken!!! besloot hij toch mij na te gaan doen. En dat na alle smeekpogingen, omkoperij (snoepjes, biks, wortels) en natte voeten van mijzelf en stalgenootjes haha
Ennuh voor de goede orde, het zijn geen blubber weilanden alleen voor het hek ligt steeds een grote plas waar ze doorheen moeten. nee we laten onze paardjes niet in blubweilanden staan gelukkig hoeft dat ook niet
Heel erg bedankt allemaal voor de tips. Er is als ik het goed zag een foto gemaakt door een stalgenootje ik zal hem hier nog neerzetten zodra ik hem heb!