maakt het uit welke rijvereniging je kiest ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

maakt het uit welke rijvereniging je kiest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 21:43

ik wil gaan starten ergens komende maanden met Maddox in de B.
Ben wel ooit eerder lid geweest van een rijvereniging, maar ik wil nu wat bewuster kiezen......

- ik wil geen verplichtingen hebben zoals bardiensten
- ik hoef geen rijlessen via de vereniging
- ik wil m'n eigen coupons kunnen bestellen via internet
- ik wil alleen het tarief betalen wat afgedragen moet worden aan de knhs en dan iets voor de vereniging zelf (geen idee wat standaard is)

Maakt het wat uit als ik lid word van een rijvereniging in lutjebroek terwijl ik in delft woon en dus ook in deze omgeving zal gaan starten ???

KozieZ

Re: maakt het uit welke rijvereniging je kiest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 03:25

Volgens mij maakt dat helemaal niets uit. Iemand die ik ken woont in Heesch en is lid in Eindhoven. Omdat daar geen verplichtingen zijn en omdat de contributie daar laag is.
Op veel wedstrijden geef je toch jezelf op. Alleen als je kringkampioenschappen wilt rijden, zal je naar de kring moeten waar die rijvereniging bij aangesloten is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 04:43

PriscaZ schreef:
Volgens mij maakt dat helemaal niets uit. Iemand die ik ken woont in Heesch en is lid in Eindhoven. Omdat daar geen verplichtingen zijn en omdat de contributie daar laag is.
Op veel wedstrijden geef je toch jezelf op. Alleen als je kringkampioenschappen wilt rijden, zal je naar de kring moeten waar die rijvereniging bij aangesloten is.

Dat van die kring is idd het enige. Volgens mij heeft iedere provincie weleen aantal van die clubs waar geen lessen zijn en alleen onkosten betaald worden...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 07:47

Nee, maakt niks uit.
Als ik het zo lees, dan moet je dus op zoek naar een oud-NBVR vereniging, die doen dat meestal zo.

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 07:56

Het maakt inderdaad niets uit! Ik rij zelf ook zo! Je kunt lid worden van elke vereniging! gewoon contributie betalen en je kunt op wedstrijd! Ikzelf zat eerst bij een vereniging bij een manege en nu bij een losstaande vereniging die was goedkoper dus geswitcht! Ik kom er nooit, ik weet niet eens wie op dit moment de voorzitter is! Gewoon betalen en dan is het goed.......

Wat al wel gezegd is: opletten in welke kring je zit als je kampioenschappen wil rijden, anders is het tijdens de selectiewedstijden zo'n eind rijden naar de andere kant van nederland!!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 08:35

bedankt voor de antwoorden en de pb's !!
goede tip dat van die kring!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:22

Het maakt niet uit. Maar hou wel in de gaten dat je vereniging bepaald in welke regio/kring/district je hoort. Dus als je in Groningen lig wordt, moet je daar je regiokampioenschappen rijden

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:35

heb je een pm gestuurd