Buitenbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 16:32

Ik zie steeds meer topics verschijnen met vragen over de buitenbak.

Helaas is de bak waar ik in rijd ook niet super. Er liggen echt gigantisch veel stenen in, heb ze al eens gezocht maar helaas ze blijven komen.
Ook is de bak vaak aan de zware kant.

Weet iemand in noord-Nederland een betaalbaar bedrijf om de bak weer goed te maken? Of kunnen wij er zelf wat aan doen?

Anoniem

Re: Buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:43

Wij hebben het gewoon door een loonwerker laten doen. Grond om laten leggen zeg maar en zelf de omheining gedaan. Misschien kan je jouw bak mengen met ander zand waardoor die wat vaster wordt, maar daar weet ik niks van...

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 17:40

Sydney2005 schreef:
Wij hebben het gewoon door een loonwerker laten doen. Grond om laten leggen zeg maar en zelf de omheining gedaan. Misschien kan je jouw bak mengen met ander zand waardoor die wat vaster wordt, maar daar weet ik niks van...

Dat heeft de buurman ook wel laten doen. Gewoon het onderste 'witte' zand naar boven gehaald. Maar het stikt echt van de stenen. Heb vorige week al een uur gezocht, maar nu liggen er weer zoveel in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 04:40

joeylover schreef:
Sydney2005 schreef:

Dat heeft de buurman ook wel laten doen. Gewoon het onderste 'witte' zand naar boven gehaald. Maar het stikt echt van de stenen. Heb vorige week al een uur gezocht, maar nu liggen er weer zoveel in!

Ow ja, wij hebben dat geloof ik niet zo erg gehad. Ja in het begin wel een aantal van die groten, maar niet enorm veel... Misschien wordt dat wel snel minder, kan me voorstellen dat als de bodem eenmaal wat is ingezakt dat het over is met die stenene.