Stilsysteem?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Stilsysteem?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 16:07

Ìk krijg voor mijn verjaardag een stilsysteem van mijn ouders(mag er zelf 1 uitzoeken), maar nu heb ik een aantal vragen
-Welk merk hebben jullie en werkt ie goed?
-Hebben jullie toevallig een site waarop er een aantal staan?

een aantal eisen die ik heb:
-ik wil er 1 met een oortje(voor degene die de les krijgt)!!
-voor degene die les geeft, wil ik een microfoontje die je aan je oor doet en dan voor je mond buigt(zo'n soort tele2 apparaat die ze gebruiken om de telefoon op te nemen )
-goed bereik

alvast bedankt
groetjes Annemieke

Duhelo

Re: Stilsysteem?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:18

ik ben ook wel benieuwd.
werkt dat ook bij veel wind en/of regen?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 19:41

ja het werkt perfect in regen en wind, mijn instructeur heeft er ook 1 en die heb ik dus ook altijd met mn les.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:17

ik geef al een hele tijd les met een stil systeem, ik heb 2 setjes eentje met vox en eentje zonder, beide werken op oplaadbare batterijen en de setjes zijn vergelijkbaar met de setjes die bv de Gamma etc. momenteel regelmatig aanbieden. Als het erg hard waait hoor je wel wat ruis, maar zonder systeem is het nog erger! Het enige wat ik af en toe hoor van combinaties die meerijden in de bak is dat ze niet kunnen horen waar de lesklant heen moet, maar dergelijke opdrachten geef ik zelden en als je losrijd hoor je ook niet waar iemand heen gaat!
Je kunt op conversatietoon lesgeven en de lesklant kan alleen iets terugzeggen als je beide kanten de vox aanzet. het mooiste systeem lijkt me www.reduson.nl maar dat is een enorme investering
dus missmiekie, jouw ouders kunnen al voor zo'n 40 euro een kadootje hebben! www.conrad.nl verkoop ook dergelijke setjes

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:35

bedankt voor je reactie, via diederik kwam ik al op de site van reduson, maar ik schrok beetje dus vandaar dat ik dacht laat ik mijn vraag maar stellen op bokt, want er zullen er vast wel meer zijn en voor wat minder. heb jij zó één van van reduson of niet? en heb je toevallig een link naar waar die van jou staat??

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 07:48

niemand verder????

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 08:32

Ik heb een motorola, gekocht op Curacao, werkt prima en heeft inderdaad een oortje voor de ontvanger. Bereik is uitstekend. Let op met die goedkope van de Gamma/Praxis etc. Kans is groot dat zodra er meerdere mensen rijden en je hebt een beetje druk gebied (verkeer/bomen) kan er veel storing optreden.

Die van mij was iets van rond de 120 gulden.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:09

zoek even op google op portofoon, zendapperatuur etc. zo ben ik ook diverse leuke sites tegen gekomen. Let idd zoals daffodil zegt wel op dat je soms moet overschakelen van kanaal omdat er meerderen mensen op 1 kanaal komen. een set van mij komt bij www.conrad.nl vandaan en bevalt goed

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:22

Ja, jaren geleden heb ik gruwelijk gelachen omdat er iemand elke keer doorheen zat te tetteren, eerst dachten we de brandweer maar t was toch gewoon iemand die met een bakkie aan het rotzooien was. Werd wel een heel gezellige les toen.....

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 11:16

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:18

Kan dr maar één ding over zeggen, vindt ze echt afgrijselijk duur! Weet je waar je ook eens zou kunnen informeren bij Radio Shack in Gouda. Daar kwam ik pas achter toen ik die dingen uit Curacao al meegenomen had, maar die hebben ook erg veel en wellicht ook in andere prijsklassen.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 11:22

daffodil schreef:
Kan dr maar één ding over zeggen, vindt ze echt afgrijselijk duur! Weet je waar je ook eens zou kunnen informeren bij Radio Shack in Gouda. Daar kwam ik pas achter toen ik die dingen uit Curacao al meegenomen had, maar die hebben ook erg veel en wellicht ook in andere prijsklassen.

ja ze zijn erg duur, ik ga ze ook zeker niet daar kopen, het gaat er even om, dat ik snap welke van die 4 k zou kunnen kopen om aan mijn eisen te voldoen,snap je beetje?!dan weet ik wat er bij moet staan(wat ik moet hebben/wat ik nodig heb) als ik er nog 1 vind in een normalere prijsklasse

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:27

Bij Radio Shack kunnen ze jou precies vertellen wat je nodig hebt en wat het kost, is zeker de moeite waard!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 11:28

daffodil schreef:
Bij Radio Shack kunnen ze jou precies vertellen wat je nodig hebt en wat het kost, is zeker de moeite waard!

okeej, bedankt, denk dat ik daar dan maar even langs ga