Contact opnemen met nieuwe eigenaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Contact opnemen met nieuwe eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 19:10

Met hulp van een ontzettend lieve bokker ben ik na een tijd zoeken, eindelijk een hele grote stap verder.
mijn vorige pony is vorig jaar april verkocht, ik dacht dat hij een plekje zou krijgen waar hij altijd zou blijven, maar helaas is hij na een paar maanden weer doorverkocht.
toen ben ik hem uit het oog verloren, helaas.
Nu heb ik, dankzij MissHaffie (nogmaals ontzettend bedankt!) het telefoonnummer van de huidige eigenaar, die zij heeft via de vorige verzorgster. Erg ingewikkeld allemaal dus, maar nu zit ik hier met dat telefoonnummer in m'n hand, maar ik weet niet zo goed of ik moet bellen, en zo ja, wat ik moet zeggen.. Ik wil héél graag weten hoe het met 'm is, maar ik weet dus niet of de nieuwe eigenaar zit te wachten op zo'n telefoontje. En of het niet opdringerig overkomt?
De huidige eigenaresse weet ook niet dat ik naar hem op zoek ben..
Ppff.. ik vind het supereng, maar ik wil ook supergraag weten hoe het met m'n kanjer is...

Somebody_

Re: Contact opnemen met nieuwe eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:12

gewoon bellen!!! ik zou het hardstikke leuk vinden als de oude eigenaar een keer zou bellen, dan zou ik wat meer van haar verleden weten enzo!!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:14

Ja idd, ik weet zeker dat ze het echt niet erg vind. Mits jij natuurlijk niet gaat lopen drammen etc Maar als je wilt weten hoe het met hem gaat, vinden ze het écht niet erg!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:15

Doen Elke
We hebben er lang genoeg voor moeten zoeken he! Een keer diep ademhalen en dan bellen!

*zit al achter msn te wachten!
En heeel graag gedaan!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:17

je kunt altijd bellen, als ze er geen boodschap aan heeft zegt ze het wel

Judith29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:22

Ik zou ook zeggen gewoon bellen. Ook ik zou het helemaal niet erg vinden als ik door een vorige eigenaar zou worden gebeld. En stelt ze het niet op prijs, dan weet je dat gelijk maar.
Gewoon zeggen dat je hebt gehoord dat zij jouw voormalige pony heeft en of ze er bezwaar tegen heeft dat je haar nu belt om te vragen hoe het met hem is. Veel succes!!!

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:23

bellen!!!

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:27

Ja, gewoon bellen!

AboutDiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:29

Als je de vorige eigenaar van mijn paardje zou zijn , zou ik het super vinden als je zou bellen!! Doen dus!!!!

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:34

Gewoon bellen! Waarom niet? Je hebt toch niks te verliezen! Als mijn paard een vorige eigenaar had gehad zou ik t ook leuk vinden als die zou bellen! En ik denk dat die mensen het ook leuk vinden om wat over dr verleden te weten.

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:40

Ik heb nu na bijna 3 jaar nog steeds contact met de vorige eigenaresse van Rhona. Ik vind het erg leuk. Dus ik zou gewoon bellen, als ze geen intresse heeft, laten ze dat wel weten.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:26

Gewoon bellen, als je maar niet opdringerig overkomt. Vinden ze echt wel leuk!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:41

Gehehe kan het me helemaal voorstellen..
Ik hou dus ook echt niet van bellen
Vind het ook niet leuk en dan vooral naar mensen die ik niet ken, maarja soms moet het wel gewoon en ik zou het als ik jou was ook echt doen hoor! Heb van te voren altijd zoiets van wat moet ik nou zeggen?!
Maar als je dan eenmaal aan het praten bent gaat het meestal wel vanzelf
Je hebt niks te verliezen toch?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:44

Ik zou het ook alleen maar leuk vinden als ik wat zou horen van een oude eigenaar hoor, bellen dus!
Laat je weten hoe het is gegaan?

kikco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:39

ik zou ook bellen nee heb je ja kun je krijgen!!
ik zou zeggen dat zijn of haar oude eigenaaressen bent en dan kunnen ze bijna geen nee zegen laat het even weten hoe het was!!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:46

Gewoon bellen! Ze kennen je toch niet.
Gewoon je verhaal doen en dan vinden ze het vast niet erg dat je even belt om te vragen hoe het met hem is etc.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:34

bellen!
Ook ik zou het niet erg vinden om gebeld te worden, ik zou het juist leuk vinden om te horen hoe hij bij de vorige eigenaar was etc

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:36

Ik zou zoals zoveel hiervoor 't ook leuk vinden als een oude eigenaar mij belt. Van de week werd ik gebeld door de fokker van Patty, ik vond 't geweldig.

Ik denk dat een heleboel mensen zo denken dus gewoon doen!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:42

ik zou gewoon bellen. wij hebben merel geruild voor ons vorige paard hier via bokt.
ineens een jaar later krijgen we telefoon, van een vrouw die merel voor de vorige eigenaar 5 jaar lang heeft gehad. ze wilde weten hoe het ging en had uitgelegd waarom ze weg moest enzo. ze kwam kijken met een vriendin en ze was heel erg blij dat ze zo goed terrecht gekomen was.

ze heeft toen gezegd dat mocht merel iets mankeren of mochten we haar ooit moeten verkopen, ze altijd terug mocht en dat ze bij haar op het land mocht komen te staan, maar helaas, wij waren haar nummer kwijt.

ineens vorige week een smsje, ze wilde weten hoe het nu met merel ging. dus wij ontzettend blij dat ze zelf weer contact had gezocht. dus nu houden we per email contact, sturen foto's over en weer. heel erg leuk.

dus ik zou absoluut bellen, het is altijd leuk om te weten wat je paard/pony gedaan heeft toen hij van een ander was, dus de nieuwe eigenaar zou daar vast nieuwsgierig naar zijn.