Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
met het hele dag hooi ter beschikking ben ik niet eens, veel paarden worden daar veel te dik van met allerlei vervelende gevolgen. Veel paarden kunnen geen maat houden helaas. Misschien kun je een foto plaatsen dat we eens kunnen zien? Je moet de ribben niet zien maar wel goed voelen als je er met je hand over gaat. Dat is een redelijk gemiddelde stelregel. Urielle schreef:ik zou iets meer hardvoer geven gezien de hoeveelheid werk
Urielle schreef:ik zou iets meer hardvoer geven gezien de hoeveelheid werk maar als ze er verder goed uitziet het zo laten. dat paarden 'honger' hebben is normaal. Het zijn nu eenmaal vreetmolensmet het hele dag hooi ter beschikking ben ik niet eens, veel paarden worden daar veel te dik van met allerlei vervelende gevolgen. Veel paarden kunnen geen maat houden helaas. Misschien kun je een foto plaatsen dat we eens kunnen zien? Je moet de ribben niet zien maar wel goed voelen als je er met je hand over gaat. Dat is een redelijk gemiddelde stelregel.

vinci schreef:Mijn mening,
ik denk dat je paard ook te weinig krijgt!
die van mij loopt ook 6 á 7 dagen in de week en krijgt per dag!
3 plakken hooi, 2,5 kilo brok en 1 kilo muesli... en ze loopt gewoon in een volle wei!
ik denk dat je voor jezelf moet gaan bekijken wat je gaat geven...
als ze met rijden sloom is en vervelend kan het zijn dat ze te weinig krijgt!