Over stap maken????????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

Over stap maken????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 14:59

Ik weet niet zo goed wat ik zal gaan doen.

Ik heb nu 2 weken het paard van sokje 87 gereden. En was echt super leerzaam. Nu zeggen ze op stal dat een paard mij super goed staat, omdat ik best lang ben.

Zelf vind ik dat een paard echt super rijd. Ruime gangen enzo.
Kweet zelf niet zo of ik nou met me ouders moet overleggen om nu al de overstap te nemen naar een paard en me pony weg... Maar aan de andere kant kan ik nog heel veel van me pony leren.. Ik kan alleen met hem nooit op concours omdat ik met niemand mee kan rijden, want me pony laat dat niet toe. (hij laat zich dan omvallen)

wat zouden jullie doen denk je??

Ik weet het echt niet. aan de ene kant zeg ik ja en aan de andere kant nee... 50/50 dus.

Brennie

Re: Over stap maken????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 15:04

Je moet gaan beslissen wat je belangrijker vindt: wedstrijden gaan rijden of lekker op je pony blijven rijden. Moeilijk hoor! Maar aan de andere kant, zou ik nog ff lekker genieten van je pony, je kunt altijd nog de overstap maken naar de paarden, je kunt niet meer terug naar de ponies. Veel succes! Groetjes Brennie

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 15:08

Ik wil in de sport gaan werken, dus ik wil zo ver mogelijk komen met concours. Want als jij aankomt op een bedrijf om daar paarden te gaan rijden en ze vragen wat heb jij gereden op concours. En je komt aan met L1 begin.. of met M/Z dat is wel een heel verschil.
Ook wil ik zelf veel ervaring opdoen op concours. zodat ik nog meer ervaring krijg en als ik op een ander paard/pony ga rijden, dat ik snel genoeg aanvoel hoe die gereden moet worden, wat de fijne kneepjes bij de zijn enzo...

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 15:11

Het lijkt of je de beslissing al genomen hebt. Zo dat was toch niet zo moeilijk als je dacht. Ik denk dat je gewoon nog geen afscheid kan nemen van je lieve pony, is ook heel moeilijk. Gewoon voor een leuk nieuw baasje zorgen. Groetjes Brennie

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 15:20

Misschien is dat het wel, dat ik het eigenlijk al besloten heb, maar ik weet het echt niet..... Kweet niet. tis moeilijk ja, zoals je zegt