Ervaringen stal Kastanjehoeve in Langeraar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LindaM

Ervaringen stal Kastanjehoeve in Langeraar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 07:45

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaringen hebben met de kastanjehoeve in Langeraar.
Niet zozeer de biologische kant, maar meer de sfeer, mogelijkheid tot rijden in de winter, weidegang etc.

Ben benieuwd!

LindaM

Re: Ervaringen stal Kastanjehoeve in Langeraar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 09:56

Niemand??

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:14

LindaM schreef:
Niemand??

Ben natuurlijk ook op stallen jacht geweest en ben ook tegen deze stal aangelopen.

Heb toen gebeld met de mevrouw en vroeg hoeveel stallen er leeg waren. (7!) nou dat vond ik best veel dus heb toen hier en daar wat rondvraag gedaan. Kreeg er niet echt een goede hoogte van. de 1 zei dat de paarden slecht voer kregen, de ander zei weer dat de sfeer niet leuk was. Ben dus ook niet gaan kijken. Maar meer weet ik niet.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:26

Ik ben er vorig jaar wezen kijken. Wel een leuke stal en aardige mensen. Toch heb ik ook verhalen gehoord dat het niet altijd zo gezellig is?
Maar ja er wordt overal wel over gepraat wordt. Ik vond het in ieder geval mooie stallen.
Heeft Miran daar toevallig niet gestaan? En volgens mij kent Sonja de stal ook wel goed, als ik het goed onthouden heb.

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 07:14

Het lijkt mij een vreemd verhaal als er 7 boxen vrij zijn, want ik ben er vorige week geweest en gezien dat er 2 boxen vrij waren!
Het voer moet daar juist goed zijn aangezien ze ook werk volgens het EKO keurmerk. Ze krijgen speciaal en goed voer.
Inderdaad, ik heb ook verhalen gehoord over de gezelligheid, maar dat is per persoon verschillend. De een past zich makkelijker aan dan de ander. Maar het zijn wel belangrijke dingen.
Groetjes en bedankt.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 07:18

LindaM schreef:
Het lijkt mij een vreemd verhaal als er 7 boxen vrij zijn, want ik ben er vorige week geweest en gezien dat er 2 boxen vrij waren!
Het voer moet daar juist goed zijn aangezien ze ook werk volgens het EKO keurmerk. Ze krijgen speciaal en goed voer.
Inderdaad, ik heb ook verhalen gehoord over de gezelligheid, maar dat is per persoon verschillend. De een past zich makkelijker aan dan de ander. Maar het zijn wel belangrijke dingen.
Groetjes en bedankt.

ik heb het niet over deze maand, maar het was al in april dat ik heb gebeld.