Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suusy schreef:Je moet er echt iemand naar laten kijken. Ik heb zelf een man die hem masseerd en kraakt. hij heeft al jaren ervaring en reist door het hele land. hij is ook niet zo duur. wil je zijn nummer, dan moet je me even pb'en
MarchaL schreef:Ik zou een Va bij je paard halen en je zadel na laten kijken en evt. opvullen. Mijn paard had een tijd terug ook plots ernstige rugklachten. Mijn eigen va heeft haar toen gekraakt en behandeld dmv accupunctuur. Na deze behandelingen heeft ze nooit meer last van haar rug gehad. (even afkloppen *klop*klop*) Ik zou iig niet gaan rijden op een paard met rugklachten...
Quellian schreef:Idd stoppen met rijden!
En dat het geld kost: tja, dat weet je als je begint aan een paard

dikkie schreef:Mijn paard heeft ook last van zijn rug. Vooral als ik hem wil borstelen en idd met het zweetmes erlangs ga.
Maar met rijden loopt hij heel ontspannen en lang en laag (hij kan stofzuigen). Als ik gereden hebt is het ook stukken minder.
Ik ben dus benieuwd wat de fysio gaat zeggen van het weekend.
Aramat schreef:Als je een paard koopt weet je dat het geld kan kosten! De fysio van mijn paard is 40 euro per behandeling, dus dat valt nog mee. Mijn paard had ook last van zn rug, dus fysio erbij gehaald en toen bleek dat zn zadel niet helemaal goed lag. Dus nieuw zadel gekocht en tips gehad om zn rug te masseren, nu heeft ie er geen last meer van. Af en toe komt de fysio om alles even na te kijken. Dus gewoon fysio bellen!

nikiet schreef:
ik ben heust niet te gierig om geld uit te geven aan mijn paard en al helemaal niet als het gaat om haar gezondheid!!!