Nu is mijn oog gevallen op een prestige springzadel en ben ik benieuwd wat de nieuwprijs daar van is om te kijken of het misschien rond het bedrag is wat mijn bijna nieuwe kn moet gaan opleveren.
Ook zou een website wel handig zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
www.prestigeitaly.com
komende 3 maanden koop ik nog niks omdat ik eerst een 3 maand contract heb en daarna krijg ik als ik mag blijven een jaar contract dus mijn paard hoeft niet meer weg. Maar ik weet wel dat ik graag weer wil gaan springen dus als hij naar een goed adres kan gaat hij wel weg en komt er een springpaard maar daar is dus geen haast bij. Maar hij moet nu dus niet meer weg omdat ik hem gewoon kan blijven betalen
Wil alleen kijken wat ik kwijt zou zijn als ik weer een springzadel wil gaan kopen
zal wel moeilijk 2e hands aan te komen zijn ben ik bang Breitling schreef:Heb bij een meisje die een week bij ons op stal was zo'n zadel gezien maar ben er niet zeker van welk type het was, in elk geval met een witte rand op de achterkant. Maar ben bang dat het die van 1900 euro waszal wel moeilijk 2e hands aan te komen zijn ben ik bang
Heb er bij ooteman wel 1 gevonden wat me wat lijkt.