Prijs prestige zadels + website?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Prijs prestige zadels + website?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 15:54

Ik heb voorheen altijd gesprongen, ben met mijn huidige paard me gaan richten op de dressuur maar kan toch mn draai niet vinden in mijn dressuur zadel, ik merk dat ik toch beter en fijner rijd op een springzadel en wil me ook weer meer gaan richten op het springen en ben mijn paard nu aan het leren springen

Nu is mijn oog gevallen op een prestige springzadel en ben ik benieuwd wat de nieuwprijs daar van is om te kijken of het misschien rond het bedrag is wat mijn bijna nieuwe kn moet gaan opleveren.

Ook zou een website wel handig zijn

Miss_Petit

Re: Prijs prestige zadels + website?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 16:12

Euh... je bent je paard nu toch juist aan het verkopen?

Maar goed, als Prestige fan www.prestigeitaly.com

Bestaat geen nederlandse site, wel nederlandse leveranciers.

Prestige zadels heb je vanaf zo'n 1500 euro nieuw. En je kan het zo duur maken als je zelf wil, afhankelijk van kleur, maat, extra's (bijv. dit langer of korter).

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 20:31

ik heb sinds vandaag werk komende 3 maanden koop ik nog niks omdat ik eerst een 3 maand contract heb en daarna krijg ik als ik mag blijven een jaar contract dus mijn paard hoeft niet meer weg. Maar ik weet wel dat ik graag weer wil gaan springen dus als hij naar een goed adres kan gaat hij wel weg en komt er een springpaard maar daar is dus geen haast bij. Maar hij moet nu dus niet meer weg omdat ik hem gewoon kan blijven betalen Wil alleen kijken wat ik kwijt zou zijn als ik weer een springzadel wil gaan kopen

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:17

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 08:42

Heb bij een meisje die een week bij ons op stal was zo'n zadel gezien maar ben er niet zeker van welk type het was, in elk geval met een witte rand op de achterkant. Maar ben bang dat het die van 1900 euro was zal wel moeilijk 2e hands aan te komen zijn ben ik bang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 10:57

Breitling schreef:
Heb bij een meisje die een week bij ons op stal was zo'n zadel gezien maar ben er niet zeker van welk type het was, in elk geval met een witte rand op de achterkant. Maar ben bang dat het die van 1900 euro was zal wel moeilijk 2e hands aan te komen zijn ben ik bang

Ach, welnee, gewoon goed zoeken, weet zeker dat je ergens zo'n zadel vindt!

Moet je alleen waarschuwen als verknochte prestige-fan, als je eenmaal aan dat spul begint, wil je er alles van hebben, en de zadels zijn nog wel te leveren, alleen de rest is moeilijk te vinden..
En, de service van prestige is zooooo traag.... ( heb 6 maanden op mijn zadel moeten wachten, drie maanden op een mexicaanse neusriem, een jaar op een frontriem....) En, ook wel belangrijk, ze zijn niet goedkoop!! ( maar gelukkig heb je, weer, een baan :D )

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 11:16

er staat er 1 op mp en dat lijkt me nou weer net niet het zadel dat ik wil hebben. maarja ik heb nog een tijd om te zoeken, eerst maar eens zien hoe het gaat lopen voor ik vanalles ga aanschaffen Heb er bij ooteman wel 1 gevonden wat me wat lijkt.

Prestige Elastic Jump
Het paradepaardje van onze collectie springzadels! Gemaakt van soepel en waterafstotend rundsleder en uitgevoerd met een zachte zit. Voorzien van een anatomisch gevormde zadelboom, hierdoor heeft de Prestige Elastic Jump een perfecte pasvorm. Geheel compleet.

Prijs: €1.555,00

http://www.ooteman.nl/images/normaal/pr ... gzadel.jpg

iemand ervaring mee?

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:45

Als je perse een Prestige wilt hebben zouik gaan voor de Prestige Michel Robert, heel mooi zadel ook qua afwerking.

Ik heb het op mijn paard gehad om te passen, maar helaas heb ik geen Prestige paard, het zadel lag werkelijk helemaal nergens naar op het paard, maar als het gepast had was die het geworden, uiteraard met een leuk prijskaartje van € 1995,- kaal.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 17:47

uhm ja maar dat prijsje had ik niet in gedachte, 1500 euro is denk ik toch wel het max. Misschien als ik leuk ga verdienen ik even door spaar maar dat is nog afwachten