de dealer zelf was er niet (vakantie) maar nu kwam er een collega, zij had 2de hands zadels mee genomen van leer (kunststof was ik nu wel even zat na al mn problemen) na een paar gepast te hebben bleek een 2de hands van lemetex het beste te liggen, kent iemand dit merk en wat is jullie ervaring ermee? het is nog niet definitief of ik dit zadel houdt, de dealer komt nog kijken ivm of het goed ligt enzo (het zadel lag netjes op zijn plek maar de ruimte in de kamer was niet super groot maar dit kwam ook door de erg diepe zit van het zadel daarom mag ik er nu even op rijden en komt de dealer nog een x langs als ik bel volgende week... ik houdt jullie op de hoogte en ik zou graag wat info over lemetex hebben (nog nooit van gehoord) Ik moet er 2de hands 400 euro voor betalen.
het is een zadel van zwitserse makeladij, ik ken het zadel wel maar vond hem niet lekker zitten(kreeg pijn in mijn rug) Gebruik anders de zoek functie, zijn al verschillende topic's over geweest!! Zie viewtopic.php?t=160351 of viewtopic.php?t=134191
ik heb 4 maand geledem een nieuwe lemetex magic veelzijdigheids zadel gekocht. Het zit lekker en het leer is van goede kwaliteit. Ik heb er 535 euro voor betaald. Ik ben er dus erg tevreden over.
ik ken de hoofdstellen niet, heb er nu een paar dagen op gereden, hoop dat de dealer er nog wat aan kan veranderen want denk dat ie niet 100 procent op mn pony ligt maar moet ff afwachten, voor mijn zit vind ik het wennen maar het zadel dwingt je goed rechtop en stil te zitten dit vind ik wel fijn!
Ik heb zelf geen lemetex zadel Maar ik had wel beugelriemen, ik vond ze echt heel slecht. Er kwamen scheuren in enzo. Maar misschien zijn de zades veel beter or..