Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zwartepaerd schreef:Helaas moeten wij morgen met spoed met onze shetlander naar de kliniek. Als gezelschap gaat haar dochter mee, maar het is zo'n 5 a 6 uur rijden bij elkaar. De merrie waar het om gaat kan moeilijk haar evenwicht bewaren en haar dochter heeft nog nooit in de trailer gestaan, dus ik voorzie moeilijkheden.in elk geval heel vroeg beginnen met laden want het kan nog wel eens tegenvallen... heb je geen andere pony die meekan en trailermak is als ze niet alleen kan staan? Ik vind zo'n lange trailerreis nogal wat voor een pony die het nog nooit gedaan heeft. Neem just 4 sure ook 2 longes en wat voer mee voor als ze er niet meer opgaan en geef allebei een hooinet om zich wat mee te amuseren. Hoe kan ik nu het beste deze 2 kleine meiden (99 en 87 cm) vervoeren? Wel of niet vastzettenwel vastzetten! gevaarlijk om ze los te laten staan!, strobalen stapelen(met het risico dat dochter er overheen gaat!)zou ik niet doen, kan gaan schuiven en ik zie het nut niet zo, als ze goed vast staan en beschermd zijn kan er weinig mis gaan. ff afkloppen.
Mogen ze drinken na de heenreis-zo'n 2,5 3 uur- of is dat juist weer slecht? Help!!!
wel wat laten drinken, ze zullen ook wel dorst hebben en als je er bent het gezelschap er ook uit halen en wat mee rond stappen want die gaat zo stijf als een hout zijn. Sterkte bij de kliniek
Ik moet zeggen, ik zet de paarden tot dusver maximaal anderhalf uur erop per enkele rit Urielle schreef:napie-ff een vraag (uit interesse he, niet rot bedoeld) maar wat zou je dan moeten voeren op de trailer? Ik heb nl. wel eens paarden te vervoeren die ik maar het liefst zo lang mogelijk bezig houdIk moet zeggen, ik zet de paarden tot dusver maximaal anderhalf uur erop per enkele rit