ik ga dit jaar mijn ruiterbewijs doen.
Nu wilde ik vragen of jullie tips hebben wat je heel goed moet leren, of waar ze streng op beoordelen. Andere tips zijn ook welkom.
Dank je wel.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Luuz schreef:en verder in het bos enzo?
QuirA schreef:In natuurgebieden zoals de veluwe is het wel verplicht, ook kan het zijn dat op sommige stranden het verplicht is...
. Ik hoop echt dat ik het in 1 keer haal
en als je zelf gewoon wel eens buiten rijdt dan lukt het vast
) daarna gingen we praktijk doen als je dat had gehaald gingen we naar buiten in het verkeer dan moesten wij
ik hoop dat je er iets aan hebt en nou nog hopen dat je het haalt
ik kan kijken waar ik me bewijs heb en hem ff scannen
Springen moest toen over 60 cm, uitgebreid geoefend thuis en uiteindelijk hoefde het niet eens.Theorie had ik met 3 fouten ofzo. Er waren er wel gezakt en er kwamen er ook herexamen doen voor theorie,ikke schreef:'k Weet niet waarom, maar je poll doet het niet.
jammer.
)
)
en met een stijlte van 80 cm. ervoor (dubbel dus)
)
)
Waratje schreef:Zitten rare oefeningen tussen die volgens mij verwarring zouden kunnen geven over hoe je omgangsvormen in het bos zouden moeten zijn. Dingen als andere paarden in galop passeren en met een groep weggalloperen is bijzonder onbeleefd en ook gevaarlijk. Als je dat dus als oefening gaat doen op zo'n examen zijn er altijd van die intelligente typjes die denken dat je een andere ruiter in het bos in galop voorbij kunt vliegen.......
En opstappen zoals het hoort: als je in Engeland komt is dat via een vast opstapje, dus ook dat is heel relatief
Sting schreef:Ik heb hem nog niet gehaald. Zit nog in dubio of ik hem 24 sept ga halen....