Kan niet wachten om naar de winkel te stormen

Maar wat zijn nou jullie positieve/negatieve ervaringen.
Brand los! Want ik kan nog afhaken want het is best veel geld

Edit: stukje vergeten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

benangelique schreef:Je zou eigenlijk eens moeten kijken met de zoekfunctie, want hier zijn al heel wat topics over geweest.
Ik ben er fan van, maar je hebt ook replica's en die zijn net zo goed, maar een stuk goedkoper. Eigenlijk zou je er 1 moeten lenen en daar een keer mee moeten rijden. Past ie goed op het paard? Trekt ie nergens? Verschuift ie niet? Is ie lang genoeg?
Dit zijn problemen waar sommige mensen tegenaan liepen, dus om dat te ondervangen zou ik kijken of ik er 1 zou kunnen lenen van die of gene.
Samo schreef:Bij mijn paard trekt ie op de schoft. Ook als ik hem goed de kamer in trek, na een rondje draven zit hij alweer strak op de schoft.
Bobbielover schreef:Als ze een beetje schuiven, kun je er dan ook gewoon lussen aanmaken?
jessie84 schreef:ik heb wel eens gehoord als ze onder je zadel vandaan schuiven dan ligt je zadel niet goed op je paard.Of het waar is weet ik niet
Ik heb nu meestal al mn dekjes niet eens meer vast aan de lusjes! En alles blijft perfect liggen. Ik heb alleen geen Ankypad, mij te duur.
Ik heb er 2 van het oude model.
) dan ga ik voor een nep-ANKY pad