Dank jullie voor de info!!
Ik rijd met een dressuurzadel (ook Kieffer), op dr Martens
. Behalve op wedstrijd dan lijd ik pijn.
ankem schreef:Verder heb ik op ik Ariat schoenen gekocht. Die zitten echt heerlijk (ik kan ze verdragen) en bieden veel steun aan je enkel (zonder deze schoenen zwabbert deze nogal). Ik wil nog leren gaithers hebben, maar daar moet ik even voor sparen.
Deze ken ik beide niet, heb je daar info over??
Ik rijd al een tijdje met sporen met gladde wieltjes en dat gaat goed, tegen een zweep kan paard niet.
Opstijgen doe ik met een stoel.
Ik moet nu even met krukken lopen, omdat de aansturing van de spieren on mijn voeten niet goed is. Daardoor is een bijzondere stand van mijn voeten ontstaan, waardoor er blijvende schade aan mijn voet ken ontstaan met belasting. Nu de therapie is begonnen hoop ik snel weer zonder te kunnen.
Ik ben verpleegkundige en als ik niet naar het revalidatiecentrum hoef, ben ik nu even afdelingssecretaresse. Ik hoop wel dat mijn voet straks weer veel belast kan worden zodat ik verpleegkundige kan blijven.
Ben niet van plan me op mijn kop te laten zitten hoor!
Pijn heb ik altijd, maar inderdaad dat went bijna, en je kunt niet alles aan de kant zetten. Ik ben meer dan een voet
Katja schreef:Ik heb toen foto's van mij op een paard mee genomen naar mijn arts en therapeut en die kwamen toen met adviezen.
Later heb ik zelfs nog mijn zadel meegenomen en hebben ze gekeken naar een optimale houding wat betreft beugellengte ed.
Dit vind ik ook een hele goede. Ga ik zeker voorstellen!
Nogmaals bedankt.
Heeft er nog iemand ervaringen met al die bijzondere beugels van tegewoordig?