Ervaring met deze deken??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Orchid

Ervaring met deze deken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 14:09

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze winterdeken?
Afbeelding
BR thermodeken diamond quick dry (BI381008)

Outdoordeken vervaardigd van een 600 D polyester met een teflon coating.
700 mm waterdicht met getapte naden.
340 gram voering en voorzien van een sneldrogende lisin voering.
Korte kruissingels, staartflap, afneembare eastische bilriemen en een schoftbontje.

Amadeo

Re: Ervaring met deze deken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:51

wat wil je ervan weten dan? dat hij goed is? of dat hij juist niet goed is?

ik denk dat je dan nogal wisselende reacties zult krijgen, persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, maar het ziet eruit als een degelijke deken, hoewel ik moet zeggen dat de vulling mij wel erg dik voorkomt, zo koud is het hier in Nederland helemaal niet.....

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:57

tja als je paard van de winter geschoren word is het warm zat afhankelijk van waar hij staat als hij niet geschoren word zou ik toch gaan voor een 200 grams deken dat is warm zat zelf's een 150 grams zou dan zat zijn ligt er dan ook aan hoe dik hij in zijn winter vacht zit.
mijn paard word deze winter weer geschoren en gaat als het kouder word met 0 grams regen deken de wei op de dat word hoe kouder hoe meer grams hij op krijgt ja ik heb een 0 grams deken een 150 grams een 200 grams en een 300 grams ik vind toch de dekens van HH goede degelijke dekens en heb geen ervaring met deze en een deken online bestellen zou ik ook niet invb met passen,
de 1 valt groter of kleiner uit als de andere dus ik ga liever wat dat betreft in een ruiterschop

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 15:31

Ik heb gehoord dat de BR dekens niet zo stevig zijn. Ik heb er dus ook geen want de mijne sloopt graag.
Maar 340 grams is niet te veel hoor. Mijn paard word niet geschoren en staat als het echt midden in de winter is onder 500 gram. Ze zit dan ook wel heel dun in d'r vacht.

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 16:48

Als ze een wintervacht heeft heeft ze de wintervacht van een gemiddelde shetlander
Maar dan ga ik denk ik voor een 200 grams.. Thnx voor jullie reacties

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 19:13

Ik heb hem en hij is prima, iig sterk genoeg voor het gemiddelde paard. De mijne loopt ermee in de wei met andere paarden en is niet echt een schatje ofzo, maar houdt 'm heel. Ik vind het binnenstofje niet superhandig, er blijft nogal stro aan plakken enzo, maar is wel fijn voor het paard. Voor dat geld een prima aankoop (piaffe ruitersport). Hij is wel vrij dik, voor de mijne is ie te warm als ie niet geschoren is.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 21:08

Prima deken!
Lekker warm, al doe ik er in de winter nog wel een onderdeken onder. Wij hebben nl buitenboxen, en ze word geschoren.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 07:46

Ik zit er zelf ook aan te denken om deze deken te kopen.

Vindt hem niet duur en lijkt me een lekkere warme deken voor mijn paard in zijn buitenbox. Een deken van 340 gram is echt niet te warm.