Hoi kimmy1986x (en andere geinteresseerden)
ik ben ook zwaar en heb nooit aan een dieet willen beginnen omdat mijn moeder altijd HET voorbeeld gaf: niet volhouden en weer meer bijkomen. Ik was altijd van het "gezonder doen" maar jah... met al die lekkere dingen om je heen gaat dat gelijk weer uit je mind.
Nu heb ik echter 3 goede voorbeelden gehad van een dieet, wat werkt.
Het zijn maaltijdvervangers van een onbekend dieet (althans, ik kende het niet). Je mag 3 producten op een dag, en alleen water en kruidenthee (ook groene-, zoethout- kaneel dus valt wel mee hoor
)
En je hebt nog allerlei foefjes maar ja, ik ga nu niet heel dat gedoe uitleggen.
Het goede van het dieet is; het is zo gebouwd , dat je heel weinig koolhydraten binnen krijgt, en daarom leeft je lichaam van je vetten. Die vetten,als die weg zijn, komen ze niet meer terug. Serieus, mijn oom en tante zijn er mee begonnen, in de winter.. en ze zijn allang klaar, en je merkt dat het er niet bijkomt. Tuurlijk, je moet ni hetzelfde gaan eten als ervoor want ja.. dat was niet goed. Maar je mag best eens dingen eten die god verboden heeft. Het komt allemaal neit zo snel meer terug, puur omdat die vetcellen weg zijn, en je lichaam de binnenkomende vetten gelijk wegwerkt. Kom je toch een kilo an na een paar feestjes ofzo, dan gebruik je 1 dag weer van die dingen en dan ist weg.
Serieus zo werkt het echt.
Het is geen slimfast, of whatever, en dat merk je ook aan de prijs
Maar het is iets wat werkt. Je hebt geen honger , je ziet elke dag verschil... en het is echt verantwoord, mensen die er niet in geloven, bespaar me jullie kritiek, want het is alleen door goed opgeleide mensen vertegenwoordigd.
Resultaat;
bij mij, na 12 dagen ging ik bij haar op de weegschaal staan, en er was 4,3 kilo af waarvan 3,7 kilo VET. Die weegschaal rekent alles, vocht, vet, kilos alles.
Ik moet maandag terug, dan ben ik in totaal 26 dagen bezig dus ben zeer benieuwd.
Ik ga alleen bij haar wegen. Dus het is een verassing.
Dit is een manier om verantwoord snel af te vallen.
Ok dit was een beetje off topic, maar goed.
Mijn voorbeelden zijn ieder 25, 30 en 33 kilo kwijt (was dus echt nodig)
ik vind neit dat ej met 90 kilo te zwaar bent, want grote mannen wegen ook al gauw zoiets.
Maar al goed dat ej al 85 weegt joh!!! Ga zo door.
En als je een zondigt, denk dan niet dat het voorbij is, ga gewoon weer lekker door met afvallen. Lekker veel rijden, dan komt dat zeker goed!!