Wie heefte r iets leuks voor in clubblad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Wie heefte r iets leuks voor in clubblad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 13:59

Hallo,

Ik zoek iets leuks voor clubblad, heb nog paar blz. over. Je moet toch elke keer weer wat nieuws verzinnen . Ben op zoek naar een leuke paardenstrip, verhaal of wat ook maar. Tips zijn ook altijd welkom!

HippoLogic

Re: Wie heefte r iets leuks voor in clubblad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:50

Ik heb wel een paar paardenboekverslagen liggen en een (lang) artikel over wisselen van het gebit. Is dat wat?

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:36

Je kan ook een soort Cu2 voor in je clubblad maken en dan iedere keer iemand anders het in laten vullen.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:53

Zie mijn onderschrift en dan onderaan staan heel veel Luna verhalen.

Zoiets kun je zelf ook maken met foto's?

Xus_maX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:54

wat dacht je van het idee om iedere keer van 1 iemand op de manege/stal de leeftijd te laten raden,, daar een procenten tabel van maken en dan onderaan de echte leeftijd te zetten en dan een tip te geven; zoals eet meer haver daardoor lijk je actiefer dus jonger
is altijd grappig om te lezen
of vraag aan iedereen op de manege om een zinnetje te maken die met een paardenadvertentie te maken kan hebben en dan maak jij daar een advertentie van komt ook altijd iets grappigs uit
of een quiz bijvoorbeeld; hoe veel geduld heb jij met paarden
of een test waarin je verschillende paardenbladen beoordeeld bijv; hoe het er uit ziet, hoe informatief het is of juist niet. of het leuk is om te lezen, of er veel reclame in staat
ook kan je elke keer een ras behandelen.
een help rubriek, er is van alles wat je kan verzinnen.
Maak op http://groups.msn.com een site aan en laat de klanten van de manege/stal stemmen op paard v.d. ..... (om de hoeveel tijd hij uitkomt,, en zet dat paard dan op een ere plek met informatie enzo over het beestje!
Of van de overleden en verkochte paarden maak je een ''memorium'''plek en kunnen mensen van de manege/stal een berichtje op die site zetten die je er dan ook op kan zetten
of zet of een van de lege bladzijdes een advertentie wie er een leuk artikel voor het blad wil schrijven. Een meegemaakt avontuur op stal ofzo.
Fotografeer de hoeven met een klein stukje been van sommige paarden en zet achterin welke paarden bij welke hoeven horen.
Een weetjes pagina met het oudste paard ter wereld, het record verspringen van paarden enzo.
Of interview anky email adres vind je op www.anky.nl ook leuk

Als je nog is een idee nodig heb pb me dan maar.
Laatst bijgewerkt door Xus_maX op 26-07-05 18:41, in het totaal 4 keer bewerkt

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:58

Dat lijkt me opzich wel een leuk idee Xus_maX...

Xus_maX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:03

Boyke_Candy schreef:
Dat lijkt me opzich wel een leuk idee Xus_maX...

Dankje wel

k heb er nog wat ideeen bij gezet
k ben ook nog aan het nadenken...leuk topic dit

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 08:53

Zo...jij kan wel 10 blaadjes vullen .

Wij hebben sowiezo altijd stukje van bestuur, iemand die een verhaal schrijft over zn paardencarriere tot nu toe, wist je datjes, een stukje geschreven door een manegepaard , ponykampverslag na ponykamp, onderlinge wedstrijduitslagen, winstpuntenstand. Maar soms heb je weer net 2 blz te veel zeg maar die leeg zijn..

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 09:25

Ik schrijf een soort van ''column'' voor onze ''hjouwer power'' . Het heet : Dagboek van een paard... More Impulse. Dan beschrijf ik zeg maar 3 dagen van haar leven uit het paard zegmaar dus mijn baasje kwam en ik ging naar het land zulk soort dingen. De meeste mensen vinden het geloof ik wel een leuk stuk. Ook kun je les van de week of een quiz ofzo! Veel suc6!!