Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.....allemaal van die rare gedachtes...*zucht*.......ik hoop dat ik daar ook ooit vanaf kom!!!!!
), ook niet als ik buiten ga rijden. Ik ben er zeker van dat mocht er wat gebeuren, waar ik bij voorbaat al niet vanuit ga, dat ik de situatie aan kan en goed kan behandelen.
Ik was de grootste schijterd die je je voor kan stellen, durfde niet eens op mijn eigen oh zo brave maar jonge pony te stappen. Ging steeds beter uiteindelijk crosste ik weer vrolijk door de bak maar naar buiten durfde ik niet en 2 seconden op een ander paard was er ook niet bij. Ben toen maar eens eerst met iemand p een heel rustig paard en mijn mams op de fiets naar buiten gegaan, toen zonder moeder. Toen veranderden we helaas weer van stal en Spot ik vielen heel erg terug, smane overal bang voor en het ging weer helemaal niet. is weer goed gekomen, heb mezelf op een gegeven moment gewoon gedwongen om met een groepje (de les van m'n broertjes) mee naar buiten te gaan, zat helemaal te shaken maar er stonden zoveel mensen bij dat ik niet terug kon krabbelen en nu is die angst grotendeels over.
Frederique schreef:Vooral langs de weg vind ik nu helemaal niet eng meer, op het strand heb ik nog wel de kriebels (eigenlijk gek, ik denk dat veel mensen het juist andersom hebben).

snappen... Laura schreef:Klinkt misschien een beetje zweverig, maar ik hoop dat jullie de oraal snappen...

)
De ouderdom nadert
Llewella schreef:Oh je bent zeker niet de enige...
Het schijnt ook iets met ouder worden te maken hebben :P