Paardrijden in Scandinavie, iemand suggesties?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Paardrijden in Scandinavie, iemand suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 08:54

Ik ben eens wat rond aan het kijken naar een leuke vakantie te paard en ik had het idee om het Scandinavische gebeuren eens te gaan verkennen. Time Out en Trailfinders bieden niet zo veel op dit gebied en een zoektocht via Google leverde weinig bruikbaars op. Is iemand wel eens in één van de Scandinavische landen wezen rijden, kan iemand me misschien aan een leuk adres helpen? Het moet overigens wel enigszins zonder auto te bereiken zijn, want ik ben rijbewijsloos

Alvast bedankt!

SSDesign

Re: Paardrijden in Scandinavie, iemand suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:00

Toen ik op vakantie in Noorwegen was heb ik 2 hele mooie tochten gemaakt. Helaas was dat wel wat verder afgelegen. 1x was op een grote ijslanderfokkerij ergens in het zuiden (wat overingens nog steeds ver is). De site: http://www.fossanmoen.no/

Edit: Site toegevoegd

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 09:54

Thanks, ziet er mooi uit daar. En IJslanders, oeh, dat voegt toch wel een grote meerwaarde toe, ik ben gek op IJsjes. Ik ga ze een mailtje sturen voor wat meer informatie.

Iemand anders nog suggesties?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:21

Het is daar heel gebruiksvriendelijk enz. Toen ik er was rijden was er ponykamp en werden we voor een promotiefilmpje van Amerika op de videoband gezet. Dat was super. Daarna ook nog tussen de weilanden door getolt. Toen we terug kwamen kregen we zomaar een pet en een t-shirtje. Maar in ieder geval je kan daar erg mooi rijden! En de prijs viel bij ons ook nog wel mee dacht ik.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 08:01

Iemand anders nog suggesties wellicht?