WeefNET: bestaat dat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imago01

WeefNET: bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 07:20

Ik dacht ooit ergens gezien, gehoord of gelezen te hebben dat er ook een soort weefNETTEN bestaan om voor de staldeur te 'spannen'.

Nu ben ik wat aan het surfen geweest op internet maar ik kan zo n net dus nergens vinden. Wel weef rekken.

Heb ik me nu vergist en heb ik ter plekke een 'gat in de markt' verzonnen of weet iemand waar ik kan kijken voor meer info?

Sim

Re: WeefNET: bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 07:25

Ze bestaan wel degelijk, maar in het gebruik zie ik ze niet vaak. Dat zal ook wel de reden zijn waarom ze niet in veel ruitersportzaken worden verkocht.
Toevallig weet ik dat ze ze bij Horseland in Bilthoven wel verkopen. Helaas heeft die winkel geen website (dacht ik).

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:57

Idd, die netten ken ik ook! Volgens mij heeft Hyporama die netten in de catalogus staan of niet?

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:43

ze bestaan wel maar het geeft hetzelfde effect als een dichte stal met trailie, wat bij mijn paard dus niet helpt maargoed. Het lijkt mij niet handig maargoed

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:13

hoe moet ik me dat voorstellen? het paard kan zijn hoofd dan helemaal niet meer buiten de stal houden ofzo?

Wij hebben wel een weefrek, maar hij weeft gewoon midden in zijn stal net zo hard door. Gelukkig is het niet zo erg meer als het was...

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 12:46

Mijn paard weeft alleen als er mensen voor of in de buurt van haar stal staan of tijdens het voeren; puur voor aandacht dus. Ze weeft alleen met haar hoofd buiten de stal. Ze is van een binnen- naar een buitenstal verhuist maar buiten doet ze hetzelfde. In de binnenstal had ze een weefrek maar de maten van de deur van de buitenstal zijn anders. Zo'n weefnet zou dus uitkomst bieden op de tijden dat het drukker is op stal en als ze ooit weer een keer gaat verhuizen, kan ik zelf het net weer meenemen....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:31

bij mijn paard (heb ik inmiddels niet meer) hadden we twee kruizen van strotouwtjes gespannen, dit hielp echt super
kan je altijd even proberen voor je iets aan gaat schaffen