infOrmatie Over 'king' OfsOw!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

safierlover

infOrmatie Over 'king' OfsOw!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 22:07

er was vandaag sOwn vrOuw diej met paarden praat bij mij en diej ging met safier praten
en tOen gingn we wat vragen Over sijn afkOmst en tOen sei diej dat sijn mOedrrr cker een draver is en sijn vadrrr wist diej niej precies maar hij had het Over iets engels en met king te maken en we gingen net Op internet infOrmatie sOekn wat dat dan vOOr ras kOn sijn maar wij d8en self dat het een engels vOlblOed dan mOest sijn maar alleen king weten we nOg steeds niej egt wat het is Of het iets met het ras te maken heeft Of sijn vadrrr king heet.
weten julliej missn iets er Over?
hOOp het

Billy

Re: infOrmatie Over 'king' OfsOw!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:09

Als ik het kon lezen zou ik misschien wat weten, maar hier krijg ik koppijn van.
MSN- en breezertaal is hier verboden, dus misschien kun je normaal Nederlands schrijven?

safierlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 22:16

oke ik zal wel normaal typen maar ik kan het wel lezen hoor maar oke

er was vandaag so'n vrouw die met paarden praat bij mij en die ging met safier praten.
en toen gingen we wat vragen over zijn afkomst en toen zei die dat zijn moeder zeker een draver is en zijn vader wist hij niet precies maar hij had het over iets engels en met king te maken en we gingen net op internet informatie zoeken wat dat dan voor ras kon zijn maar wij dachten zelf dat het een engels volbloed dan mOest sijn maar alleen king weten we nog steeds niet echt wat het is of het iets met het ras te maken heeft of zijn vader king heet.
weten julliej misschien iets er over?
hoop het

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 07:28

Pffff, als dit normaal schrijven is ga dan eerst nog maar eens naar de nederlandse les.

Maar goed, met deze informatie kun je weinig. Er zijn legio paarden die iets van King in de naam hebben staan. Iets met engels heb je ook niet veel aan, er zijn meerdere rassen die iets met engels te maken hebben. Denk dat je met deze informatie naar een speld in een hooiberg aan het zoeken bent.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:19

Zo kan ik ook met paarden praten! Laat me raden, het is een ielig paardje, net te groot voor een pony. Heeft een hoofd en 4 benen, bijna alle paarden hebben wel wat engelse volbloed in zich.
Dus je zoekt idd naar een spelt in een hooiberg, een paard zonder papieren en geen afwijkende kleur of aftekening zal je bijna nooit de afstamming van vinden, tenzij er een chip in zit.
Misschien is een foto van het paard een oplossing en dan dit bericht bij gezocht plaatsen.