Boekenlijst CAH Dronten paardensport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Boekenlijst CAH Dronten paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 16:41

Hoi,

Ik heb de boeken van het 1e-jaar Deurne nog liggen. Ik ga in februari beginnen met de CAH in Dronten maar weet niet welke boeken ik dan nodig heb. De boeken waar ik niets aan heb wil ik namelijk verkopen. Heeft iemand hier toevallig een boekenlijst van de CAH Dronten paardensport (deeltijd)opleiding?

Gr. Denise

Anoniem

Re: Boekenlijst CAH Dronten paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 18:50

Me dunkt dat je dan toch ook gewoon even de school kan bellen, of kijk op het intranet --> http://intranet.cah.nl

Ik wist niet dat er al een speciale paardensport opleiding was eigenlijk Doe zelf gewoon Bedrijfskunde en Agribusiness, variant Paard en Management

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 18:58

Als je nog boeken nodig hebt? Ik ben gestopt dus kan je in principe volgens mij bijna alle boeken die je nog nodig hebt van me overnemen.

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:01

Ik ga eind deze zomer vakantie management en paardehouderij beginnen, weet niet of dat dezelfde is als die jij bedoelt?

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 18:26

Gertruud1984 schreef:
Als je nog boeken nodig hebt? Ik ben gestopt dus kan je in principe volgens mij bijna alle boeken die je nog nodig hebt van me overnemen.

Goed idee!!!

Ik denk dat ik dan ook die paard & management ga doen. Ik deed eerst paardensport in Deurne, vandaar de verwarring. Ik begin in Februari...

Voor degene die de opleiding doen of gedaan hebben: Bevalt het een beetje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:27

Jawel Zit nu in mijn 3e jaar (heb half jaar studievertraging opgelopen...) dus ga straks in september op halfjaarstage

Je mag me gerust pb'en voor vragen

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 18:54

Maya schreef:
Jawel Zit nu in mijn 3e jaar (heb half jaar studievertraging opgelopen...) dus ga straks in september op halfjaarstage

Je mag me gerust pb'en voor vragen

Hoi,

Heb je gePBt