Speurtocht...wie helpt me met ideeen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Speurtocht...wie helpt me met ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 12:44

Het is alweer een eeuwigheid geleden dat ik als kind ooit een speurtocht heb gedaan (kun je nagaan hoe oud ik ben hihi )

Nu zou ik graag een speurtocht in de manege uit willen zetten, wie helpt me met ideeen en waar moet ik beginnen?

R0X

Re: Speurtocht...wie helpt me met ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 12:51

Begin in de kantine met de utleg (anders snappen ze het niet en denken ze dat elke gevonden borstel een antwoord is ) En zeg dat ze bv in de bak moeten gaan zoeken naar het eerste ding. Een aanwijzing. En vanuit daar kan je naar de stallen, laat bijvoorbeeld één stal leeg, of leg de volgende aanwijzing in de stal van een heel lief ponytje. Ook leuk; richting de mesthoop . Zadelkamer. Dat ze bijvoorbeeld bij de laagsthangende zadels moeten zoeken, en dan onder de zweetbladen hangen of aan een beugel. Bij een paard aan het halster. En dan op elke aanwijzing zetten waar ze heen moeten. Je kan ook zelf moeilijk doen en een touw pakken die ze moeten volgen en dat touw door de strobalen heen halen... zijn ze effe zoet Iets begraven in de buitenbak (niet diep natuurlijk) of dat ze het nét zien liggen. Dat ze eerst alle paarden een snoepje moeten geven voordat ze klaar zijn, en dan eerst nog de zak snoepjes moeten vinden (die hang je dan weer ergens op, waardoor JIJ op de ladder zal moeten gaan hihi) bv ergens ophangen bij een paard met als aanwijzing dat ze bij dat paard moeten zoeken (lees: onder alle drollen kijken en ondertussen dan ook maar even gelijk die drollen in de kruiwagen doen haha) en dat dan de zak erboven hangt...

Ach, zat leuke ideeen!!! Hahahahaa. Ik kan nog uren doorgaan dusse, pb me maar als je nog wat wilt.