Wat zouden jullie hier van denken???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vodena

Wat zouden jullie hier van denken???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 09:02

hoi,

ik voel me een beetje raar maar ik wil even weten wat jullie hier van denken.

ik heb dus een vriend hij heeft zelf een hoop paarden. die rij ik nu al meer als 3 jaar, dus al flink een tijdje voor we wat kregen. ik heb het altijd in mijn eentje gedaan. maar nu moest er een ponnytje ingereden worden. en voor dit ponny´tje had ik geen tijd meer over. dus ben een meisje gaan zoeken voor 2 dagen in de week (dat wilde hij ook anders hadden we nix meer zelf altijd z´n kind er bij) nu is dat meisje geweest en jha het was een leuk meisje. ze was niet bang en ging leuk met de beesten om. maar nu zit ze er al iedere dag.en het enige wat ik uit mijn vriend hoor komen is. ohw *** is echt een leuk meisje ze gaat echt super leuk met die alle paarden weg. heele avonden hele telefoon gesprekken. maar ook zij komt er wel dat weet ik zeker. ohw jha jij komt er ook wel. en ook zo van, ik wil dan wedstrijd gaan rijden nu mag zij dat ook zegt hij dan betaal ik voor haar ook de lessen en de rest enzo. want jha wat ik voor jou doe moet ik voor haar ook doen. ze heeft in middels ook al op alle rij bare paarden gezeten ze komt net een week bij ons. en nog neit op die waar ik der voor vroeg.

stel ik me nu aan of raak ik mijn vriend kwijt.
zit er zelfs al over tedenken om de paarden van een kennis van ons te gaan rijden tot ik mijn eigen paard kan kopen.

Fredt

Re: Wat zouden jullie hier van denken???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:38

Ik denk dat je niet te snel conclusies moet trekken.
Zo te horen is het een leuke meid, die leuk is met de paarden. En in het begin wil je natuurlijk goed kennis maken met iemand (ook je vriend dus).
Ik snap dat jij je er niet prettig bij voelt dat hij zich niet aan zijn afspraak houd (dat ze 2x in de week zou komen) en dat hij haar al allemaal andere dingen aanbied (lessen,wedstrijden). Daar zou ik zeker met hem over praten, dat jij dat niet prettig vind.
Wat hij zegt over dat hij dat meisje gelijk als jou moet behandelen vind ik nergens opslaan. Jij bent toch zijn vriendin, je vriendin behandel je toch wel even anders dan een verzorgster van je paard..