mijn idee! Dat NH gebeuren allemaal leuk en aardig, maar meestal komen daar vreselijk onopgevoede en drammende paarden van. Puur omdat ze nooit gecorrigeerd worden. Heb jepaarden in de wei elkaar wel eens zien corrigeren? Dat doen ze wel wat harder dan wij hoor... Door het gedrag te negeren bereik je niks meer met een paard wat het al lang doet. Ik zie het hier heel vaak. De paarden die hier binnen komen die zo staan te trappen tegen de deur, lekker dan om dat te gaan negeren, ligt de deur er straks nog uit ook! En daarbij doen veel paarden het ook puur om het geluid of om ongedult tot je er weer bent. Niet eens voor iets lekkers, want er zijn maar weinig mensen zo dom om een paard met lekker ste belonen voor zulk fout gedrag. Juist die mensen die het gaan negeren helpen het in de hand, is mijn mening. Ik heb het ook paarden in de wei zien doen, omdat ze naar binnen wouden, die krijgen dus niks lekkers, en ik zie ze niet eens! Ik zie alleen een flink gat bij de uitgang... En dat wordt dus ook genegeerd, want er staat simpelweg niemand bij.