paardje aan het werk op de trailer :S

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

djennke

paardje aan het werk op de trailer :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 10:24

mijn pony meent altijd dat hij op de trailer moet werken denk ik en gaat daarom hangen..

mijn vraagje was even of iemand een idee heeft om een pony van het hangen af te helpen..

wand zo kunnen wij iedere keer maar 1 pony vervoeren en aangezien ik er 2 moet meenemen is het zeer lastig..

hoor het graag

( ik weet nie of dit topic goed staat maar anders word hij denk ik wel verplaatst..)

Kikka

Re: paardje aan het werk op de trailer :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:25

HAW is alleen voor foto's

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 10:26

haha oepsie kan iemand m dan verplaatsen.. ?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:38

-> VMR

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:45

Ik snap het niet helemaal. Hoe gaat je pony hangen in de trailer? Naar mijn idee is dat namelijk niet echt makkelijk i.v.m. de achterstang.

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:59

CCCCorine schreef:
Ik snap het niet helemaal. Hoe gaat je pony hangen in de trailer? Naar mijn idee is dat namelijk niet echt makkelijk i.v.m. de achterstang.

Lijkt mij ook maar oke, tegen hangen kun je eventueel ook een elastiek kopen, dit helpt doordat en je touw niet steeds kapot gaat en het geen effect heeft op het hangen, weet niet of je hier iets aan hebt ..

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:59

Ja dat vraag ik me ook af.. hoe kan hij hangen je hebt toch een achterstang.

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 20:30

haha k heb het denk ik nie zo goed uitgelegt..

onder hangen versta ik dat hij met zn hele gewicht mee gaat hangen naar recht of links tegen het schot aan.. en met zn voetjes tegen de zijkant aan omhoog als het ware probeert te klimmen..

hij valt zo ongeveer om.. daarom zetten wij nu als we hem vervoeren het schot schuin dat hij zn beenen gewoon wijd kan zetten en nie kan hangen omdat er dan teveel ruimte is.. maar dan kunnen er geen 2 paarden mee..

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:35

mijn paard doet precies hetzelfde! ik heb helaas ook geen oplossing gevonde maar ik vindt het juist beter gaan las er een paard naast hem staat, misschien toch eens proberen?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 21:17

Dat klinkt alsof je paard niet goed evenwicht kan houden in de trailer. Veel oefenen daarmee, zachtjes rijden, denk aan het paard! Dus ook langzaam met remmen, bochten rustig nemen.
Het schijnt ook dat paarden hun evenwicht beter kunnen bewaren in een vrachtwagentje waar ze overdwars staan, maar zo;n wagen kopen is natuurlijk ook een hele investering

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 11:54

sidneey schreef:
mijn paard doet precies hetzelfde! ik heb helaas ook geen oplossing gevonde maar ik vindt het juist beter gaan las er een paard naast hem staat, misschien toch eens proberen?

hebben we in het begin geprobeerd dan gaat hij gewoon hangen nog mijn andere pony vond het ook niet zo erg.. maar hij werd er stijf van dat hij zn spieren iedere keer samentrok enzo dus dat was ook een ramp en ging tenkoste van mijn pony..