as zaterdag komt er waarschijnlijk een dochtertje(11jaar) van me moeders nicht logeren. ik heb haar nog nooit gezien oid en ken haar totaal niet. me moeder heeft haar uitgenodigd.
ze is helemaal gek van paarden. ik heb 1 pony waar ze zowat alles mee kan en mag doen. maar ik heb geen idee wat allemaal. springen igg niet want ik weet dat de pony dan veel te fel is en ik weet de rijervaring en het nivo niet.
nu ben ik aan het fantaseren wat ik allemaal met haar kan gaan doen. ze komt zaterdag ochtend. dan hebben we de zaterdag dus helemaal en de zondag ook. maandag gaan we op concour kijken en savonds gaat ze naar huis.
ik wil haar een weekend je paarden bezorgen wat ze niet snel zal vergeten (op de positieve manier
)ik heb al zitten denken om, pony helemaal te wassen, invlechten zodat ie er zo sjiek opstaat als k weet niet wat. dan wachten tot ie droog is en fotoshoot maken van beide. dan een dressuur lesje van mij. en savonds een buiten ritje. maar dan hebben we de zondag nog. ik heb echt geen flauw idde wat ik dan met haar moet gaan doen
de pony waar ze "alles" mee mag is een welshje van 1,165.
(een paardenvoetbal oid heb ik niet anders had ik nog kunnen gaan voetballen)
wie weet er nog leuke dingen die door 1 persoon te paard of met paard gedaan kunnen worden?
groetjes janneke
oeps..sorry voor het lange verhaal