Wat te doen met loge die voor de paarden komt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat te doen met loge die voor de paarden komt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 00:19

haaj

as zaterdag komt er waarschijnlijk een dochtertje(11jaar) van me moeders nicht logeren. ik heb haar nog nooit gezien oid en ken haar totaal niet. me moeder heeft haar uitgenodigd.

ze is helemaal gek van paarden. ik heb 1 pony waar ze zowat alles mee kan en mag doen. maar ik heb geen idee wat allemaal. springen igg niet want ik weet dat de pony dan veel te fel is en ik weet de rijervaring en het nivo niet.

nu ben ik aan het fantaseren wat ik allemaal met haar kan gaan doen. ze komt zaterdag ochtend. dan hebben we de zaterdag dus helemaal en de zondag ook. maandag gaan we op concour kijken en savonds gaat ze naar huis.

ik wil haar een weekend je paarden bezorgen wat ze niet snel zal vergeten (op de positieve manier )

ik heb al zitten denken om, pony helemaal te wassen, invlechten zodat ie er zo sjiek opstaat als k weet niet wat. dan wachten tot ie droog is en fotoshoot maken van beide. dan een dressuur lesje van mij. en savonds een buiten ritje. maar dan hebben we de zondag nog. ik heb echt geen flauw idde wat ik dan met haar moet gaan doen

de pony waar ze "alles" mee mag is een welshje van 1,165.

(een paardenvoetbal oid heb ik niet anders had ik nog kunnen gaan voetballen)

wie weet er nog leuke dingen die door 1 persoon te paard of met paard gedaan kunnen worden?

groetjes janneke

oeps..sorry voor het lange verhaal

ellepel

Re: Wat te doen met loge die voor de paarden komt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 00:37

niet over na gaan denken!

lekker op zijn beloop laten en aan haar vragen, denk namelijk dat ze best nerveus zal zijn!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 01:20

gewoon de zondag nog een keertje rijden en les geven. Vriendin van mij is ook helemaal gek op paarden maar kan geen lessen betalen, ze rijd al wel goed hoor en vind t echt super als ze op m'n pony mag rijden. Of vraag haar gewoon wat ze die zondag zelf graag wil doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:59

Waarom gewoon niet hetzelfde doen als de zaterdag en het een beetje op zijn beloop gaan. Kijk hoe zij rijdt, hoe het met je pony klikt en hoe alles gaat, en schat dan in of het goed zal gaan.

Gewoon een dag tutten, je zou ook bandageren kunnen oefenen, paard toiletteren. Een soort behendigheidsparcoursje in je bak afzetten. Dus slalom, ergens overheen, doorheen...

Een dressuurles en buitenrit klinkt ook erg goed... Maar gewoon doen en zien hoe t loopt

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 12:41

Ik ben het helemaal met de anderen eens.
Het meisje zal al wel helemaal verrukt zijn dat ze op je paardje mag en ermee mag tuttelen, dus al doe je op zondag hetzelfde als zaterdag dan heeft ze nog het weekend van haar leven.
Gewoon lekker ontspannen en genieten met en van die kleine

achja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 12:45

Je zou haar zaterdag les kunnen geven, wat je zelf ook zegt. En als je dan ziet dat ze goed kan rijden, mischien kunnen jullie, zondag, dan een dag tocht door het bos maken. Bijvoorbeeld van 10 uur tot 2 uur en tussen door een picknik.

Ik hoop dat jij en je achter nichtje een leuke tijd hebben
Succes

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 12:50

Klinkt echt als een geweldig leuk weekend voor het meisje .

Uiteindelijk zal het waarschijnlijk allemaal zelf wel goed komen, je zaterdagprogramma ziet er in elk geval prachtig uit .

Misschien heeft het meisje zelf ook wel ideeen wat ze wil gaan doen . Op zondag wellicht behendigheidsparcours (slalom, langs 'enge' dingen zoals een paraplu, met 1 hand bekertje water vasthouden) of zonder zadel rijden . Wellicht nog een buitenritje of een dressuurlesje .