Parelli

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Garmana

Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 18:30

Ik zou eerlijk gezegd niet weten of hier al een topic over is maar goed..

Vandaag ben ik, via een vriendin, in Lunteren bij Parelli tournaments geweest. Was bij het uilenbos.
Zelf zou ik ook meer met freestyle willen doen maar ik weet niet zo goed wat ik als eerste stap moet zetten.

Bijvoorbeeld als je de friendly games gaat spelen en je paard weet 0,0 (das trouwens niet waar paarden zijn van nature al in freestyle) van dit hele gebeuren.. Wat is dan de eerste stap die je moet zetten.

Want ik neem aan dat als je gaat beginnen dat je paard dan eerst zoiets heeft van wat sta je nou dom te doen hoepel op. Of zo!!!

Kan iemand mij hierbij helpen??
(mijn vriendin heeft het nogal druk dus zij kan me helaas niet helpen !!!

Geef gerust tips.

(lekker belangrijk maarja: ik ben bijna jarig en dan krijg ik als het goed is het boek van Pat Parelli.. Western Horseman Natural Horseman Ship en ik hoop daar ook een heleboel van te kunnen leren)

Garmana

Re: Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 19:20

Oeps hoort dit niet bij [UZ] als dat zo is kan het dan ff verplaatst worden?

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:31

Heyhey, wat gezellig dat je er ook bent geweest, ik was er ook, alleen kijken hoor want ik en Indy hebben level 1 nog nie afgerond, maar er waren een heleboel vrienden van mij, als ik jou was zal ik hier eens lid van worden en een kijkje nemen dus, daar kun je al je vragen over NH en Parelli kwijt: www.naturalhorsemanship.nl en veder is er natuurlijk altijd nog www.parelli.nl als je nog vragen heb aan mij, stuur me dan maar een pb'tje, ohja, en op dat forum daar heet ik Miss_me dus khoor waarschijnlijk nog wel wat van je, succes en khoop dat ik je wel zie verschijnen op het forum daar.
Groetjes Elvira

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 20:02

ja ik was ook alleen wezen kijken.. maar goed ik heb je al een pb gestuurd!!

Nog meer reacties zijn super welkom natuurlijk!!!