ik ben mijn lieve paardj kwijt lacia

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

syl_henkie

ik ben mijn lieve paardj kwijt lacia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 17:38

ik ben opz0ek naar lacia wat een tijdj geleden een manege paard was op de waal manege in krimpen a/d yssel.. en ze is daar weggegaan omdat ze kreupel was.. en nu wil ik haar graag weer snel zien.. maar ik kan der n0g steeds niet vinden het is een paard van ong 1,63 1,67 daar tussen in of misschien wel wat groter maar dat weet ik niet precies. der naam is lacia. het is een vos kleurig paard!! en heeft een bles en 4 witte sokken.. ze is 8 jaar .. een heel lief paard.. als je denkt of weet wie het is zou ik het erg leuk vinden als je me een berichtje zou kunnen sturen doei doei xx sylvia

syl_henkie

Re: ik ben mijn lieve paardj kwijt lacia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 17:56

haaj haaj ...
ik ben sylvia en z0ek het paard lacia. dat paard stond een tijdj geleden als manege paard bij de waal stables in krimpen a/d yssel .. ik z0ek haar omdat het me lievelingspaard is .. en ze was daar weggegaan omdat ze kreupel was. het is een paard van ong 1.65 ik weet het niet precies.. kan groter of kleiner.. en het is een vos en heeft een bles en 4 witte sokken.. ze is 8 jaar oud.. en het ras weet ik niet ..
als jij meer weet van lacia of denk jij dat je der heb gezien zou ik het erg leuk vinden als je me een berichtje zou terug willen mailen ..
ik hoop tot snel doei doei xx sylvia :)

L0veR0sanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:01

Denk dat het moeilijk word om haar te vinden
Maar wens je heel veel suc6 !

syl_henkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 18:02

owh het staat er twee x in een foutjuh van mij

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:19

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 15:02

Inderdaad geen Breezah/MSN-taal alsjeblieft
Voor dit soort vragen is een centraal topic, zie de link die HopelessGC hierboven genoemd heeft.