Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bitch schreef:ja, van Linda Tellington-Jones, kan alleen even niet op de nederlands titel komen, maar in het Engels is het 'getting in ttouch with youre horse' , heel leuk boek!
Pinky_girl schreef:Verplaatst naar VMR
Brennie schreef:Vind het een beetje vaag om de persoonlijkheid van een paard te gaan analyseren door middel van het hoofd, de kruinen en het lichaam. Hoorde laatst ook weer zo'n raar verhaal, dat als je een vinger in het oor van je paard kan steken, hij niet goed is. Wat een ONZIN! En als een kruintje wat scheef op zijn hoofd zit is ie ook niet goed?
Ik heb een moedervlek in mijn nek, ben ik nou ook niet goed bij mijn hoofd? Vaag gedoe allemaal.
Brennie
Albertine_N schreef:Maar ik heb zo t idee dat doordat je het boek alkent je te bevooroordeeld naar zo'n paard gaat kijken,maar dat is mss mijn fout...
Bitch schreef:http://winkel.bruna.nl/Boeken/Sport_,03 ... 410484.htm
deze link is van de bruna, daar kan je het boek nog wel bestellen, in het nederlands.
Albertine_N schreef:Maar ik heb zo t idee dat doordat je het boek alkent je te bevooroordeeld naar zo'n paard gaat kijken,maar dat is mss mijn fout...
Biepmiep schreef:gelukkig wordt dit soort dingen niet met mensen gedaan........
Biepmiep schreef:, gelukkig wordt dit soort dingen niet met mensen gedaan........
Rivano schreef:Het boek lijkt me vooral leuk om uit te proberen bij de paarden die je kent, kijken of het klopt. En zo niet....dan ook goed.