Spaanse rijlessen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Spaanse rijlessen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 16:34

Ik ben dan eindelijk mede-eigenaar geworden van een paard. (Fries) Maar ik wil nu graag wat spaanse rijlessen volgen.
Ik weet niet of ik het daadwerkelijk zou kunnen realiseren (is afhankelijk van de kosten) En Wiebe heeft last van Ataxie, dus dat wordt even afwachten.
Maar desondanks zou ik graag te weten komen waar ik deze rijlessen kan volgen en hoeveel ze kosten.

(Ik heb deze vraag een hele tijd geleden al eerder gesteld, maar ik kan er geen info meer over terugvinden, ook niet via zoeken.)

Alvast bedankt,
Tessa

Rijo

Re: Spaanse rijlessen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:40

Agaath Moerman geeft spaanse les op haar eigen paarden maar ook aan mensen met hun paarden. Ik heb zelf ook les van haar. Ze zit in Delft. Als je haar naam in typt in Google dan krijg je haar website te zien met haar telefoonnummer.

succes

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 20:08

Bedankt, ik zal maandag contact met haar opnemen is nu een beetje laat en zondag wil ik ook niet storen, maar bij deze dan de vraag aan jou, als je die wilt beantwoorden, hoeveel vraagt ze per les? (In mijn geval op locatie en afhankelijk van hoe intensief het is per half uur of uur.) Wiebe is nogal bang in de trailer en ik heb er zo geen bij de hand.
En hoeveel vraagt ze voor het rijden op de eigen paarden?

Alvast bedankt, groetjes Tessa

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 01:10

Mijn instructeur Piet Bakker (www.lipizzaners.nl) geeft klassiek dressuur en heeft ook meegedaan aan de shows van de spaanse rijschoon in wenen met het onderdeel "aan de lange teugel"
Als je klassiek dresuur bedoelt met spaanse les, (barok) dan kun je hem ook vragen, maar op dit moment geeft hij les in Noorwegen. Hij geeft overigens les door heel NL heen