ik ga 6,7 en 8 augustus met rydar een paar dagen naar de woody ranch in uddel(veluwe). omdat ik maar 1 paard mee kan nemen zou ik het leuk vinden als er iemand van bokt is die met mij een paar dagen over de veluwe wilt samen rijden??
ry is een fjord met niet al te snelle gangen, maar wel met een behoorlijke conditie. ikzelf ben 16 jaar oud.
het lijkt mij erg leuk om met iemand anders samen te rijden, het leukst lijkt mij iemand van mijn leeftijd, of een enduranceruiter(die tak van de sport lijkt mij echt super gaaf, dus die wil ik even gaan oefenen daar
)voor mij is het een hele belevenis om in het bos te rijden, het enige 'bos' waar ik met ry kan rijden heb je al in een kwartier uitgereden, maar ik denk dat ik van te voren nog een (paar?) keer naar de domeinen ga(ik heb nl. sinds gisteren een trailer..), een groot bos waar je wel een paar uur in kunt rijden..
dus, mensen die bekend zijn met de dagtocht ermelo/garderen, vaassen/elspeet of kootwijk(die liggen dicht bij de woody ranch op het kaartje te zien..) en je hebt zin om met mij samen te rijden, meld je alsjeblieft!!
)