Wedstrijdshirtjes? Merken en waar verkrijgbaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Wedstrijdshirtjes? Merken en waar verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 11:36

Ik wil graag zo'n Anky-achtig wedstrijd t-shirtje, heb er laatst een keer eentje van iemand geleend en dat beviel erg goed. was een coolmax achtig shirtje met ritsje in de kraag, en aan de achterkant een lus om je plastron door te halen. Ben alleen het merk vergeten (kwam me niet bekend voor en volgens mij waren ze in amerika gekocht... dus zou nog weinig uitmaken )
Ik weet dat je die dingen van Anky hebt (maar die zijn haast overal uitverkocht)
Maar wie hebben ze nog meer? (hoeft niet persé coolmax spul te zijn en ook niet precies hetzelfde, maar iig t-shirt idee ipv echt een blouse) Wat kosten ze?

luuntje

Re: Wedstrijdshirtjes? Merken en waar verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 12:20

Zag net bij Van Schie ruitersport in Zwaanshoek wedstrijdshirtjes met een ritje hangen. Heb alleen niet gekeken hoe duur ze waren.

Maar volgens mij verkoopt Divoza ook dat soort shirtjes.

barbara2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 14:14

Happy Valley heeft ze ook, hele fijne shirtjes, ik heb ze zonder mouwen maar je hebt ze ook met korte mouwen in veel verschillende kleuren. Kijk maar eens op www.horselover.nl

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 15:41

barbara2 schreef:
Happy Valley heeft ze ook, hele fijne shirtjes, ik heb ze zonder mouwen maar je hebt ze ook met korte mouwen in veel verschillende kleuren. Kijk maar eens op www.horselover.nl

Ja dat dacht ik dus ook, die dingen vlogen als warme broodjes over de toonbank!!!! Deze zomer zijn ze zo goed als uitverkocht, en ze kwamen waarschijnlijk niet voor volgende zomer terug...( ik heb het dan over die met mouwen...)
Ik heb hem in t wit, en hij zit ECHT super lekker!!!